שתף קטע נבחר

מנחם עיני הוא הזוכה הגדול של המחזור הרביעי בליגת החלומות

למרות ההפסד של הקבוצה שהוא אוהד, מכבי חיפה, עיני סיים עם 1,028.5 נקודות, הודות לוורד ואינברום מבית"ר, דסה וכמובן הפתעת העונה הפועל חדרה, וזכה בטלוויזיה לנקו 50 אינץ'. לא הרכבתם עדיין נבחרת? בניתם אבל לא ביצעתם חילופים? יש לכם עד מחר (שבת) בשעה 17:50

 

מחר (שבת) ייצא לדרך המחזור החמישי בליגת העל ואיתו כמובן סיכוי נוסף לזכות בפרסים שווים במיוחד בליגת החלומות של ynet - המשחק הרשמי של ליגת העל, בשיתוף Real Manager, מינהלת הליגות בכדורגל ו"סופרגול".

 


 

אבל עוד קודם לכן, קבלו את הזוכה הגדול של המחזור הרביעי, מנחם עיני (23) מחיפה. עיני, אוהד מכבי חיפה, סיים עם 1,028.5 נקודות ובמקום הראשון בדירוג, והוא סידר לעצמו טלוויזיה לנקו 50 אינץ' חדשה.

 

הנבחרת של מנחם עיני ()

הנבחרת הזוכה של עיני:

שוער: גיא חיימוב (מכבי חיפה)

הגנה: עמנואל אמבולה (הפועל רעננה, איאד אבו עביד (עירוני ק"ש), אלי דסה (מכבי ת"א)

קישור: עידן ורד, אור אינברום (בית"ר ירושלים), ראסמוס שוסטאדט (הפועל חיפה), ג'ורג' מנדז'ק (מכבי חיפה), דור מיכה ( מכבי ת"א).

התקפה: ניקיטה רוקאביציה (מכבי חיפה), ירדן שועה (בני יהודה).

ספסל: לוסיו מרניאו, מוחמד אבו פאני, עלי חטיב (הפועל חדרה), יואב ג'רפי (מ.ס אשדוד)

 

"בחרתי בחיימוב כשוער בגלל שזיהיתי שהוא בתקופה טובה והאמנתי שמול מכבי פתח תקווה הוא ישמור על שער נקי, לצערי זה לא קרה", מספר עיני. "במחזור הבא יכול להיות שאעשה חילוף בעמדת השוער, אני עוד לא סגור על זה, אבל אני כן יודע על חילוף בטוח שאעשה וזה של רוקאביציה – כי המאמן שלו לא שם אותו בעמדה הטבעית שלו ולכן זה מחליש אותו, אז אני לא מצפה ממנו לגולים. חוץ מהם יהיו עוד כמה שינויים שאני עוד צריך לבדוק".

 

מנחם עיני (צילום: פרטי)
הזוכה הגדול של המחזור הרביעי. מנחם עיני(צילום: פרטי)

 

בכל מחזור אפשר לזכות בטלוויזיה לנקו 50 אינץ' ()
בכל מחזור אפשר לזכות בטלוויזיה לנקו 50 אינץ'

מי שסידרו לו את המקום הראשון וסיפקו את רוב הנקודות היו שחקני בית"ר, עידן ורד ואור אינברום: "את ורד הצבתי בקישור ובחרתי אותו להיות הקפטן שלי. האמנתי וידעתי שהוא יביא לי הרבה נקודות וכך היה, הוא שחקן שאפשר לסמוך עליו שייתן את התפוקה. לגבי אינברום, הוא ההפתעה שלי. הצבתי אותו במקום לידור כהן, שלא סיפק את הסחורה מהמחזור הקודם וזה השתלם לי. הוא הבינגו שלי בהרכב הזה".

 

עיני טוען שגם היה לו הרבה מזל, בעיקר עם אלי דסה: "הכנסתי אותו אחרי ההצגה שהוא נתן במחזור הקודם, אבל לא חשבתי לרגע שהוא יבקיע, עוד חילוף שהשתלם לי".

 

אור אינברום חוגג (צילום: עוז מועלם)
ביחד שווים כמעט חצי מהנקודות. אור אינברום ועידן ורד(צילום: עוז מועלם)

 

יודעים מי יהיו הכוכבים של המחזור הקרוב? חושבים שאתם מסוגלים לזכות במקום הראשון? קדימה, למה אתם מחכים, היכנסו לליגת החלומות של ynet, בנו נבחרת ותוכלו לזכות בפרסים מדהימים. הזוכה הגדול בכל מחזור יזכה בדיוק כמו עיני בטלוויזיה לנקו 50 אינץ' ומקומות 4-2 יקבלו שוברים של 300 שקלים לרכישה ברשת רנואר. בסוף העונה המקום הראשון ייקח הביתה סיטרואן C1 חדשה. המועד האחרון להרכבת נבחרת למחזור החמישי הוא מחר (שבת) ב-17:50.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים