שתף קטע נבחר

אבוקסיס: "אנחנו לא יכולים לבוא זחוחים נגד רעננה"

מאמן בני יהודה מחפש ניצחון בכורה העונה מול הקבוצה מהשרון (שני, 19:00). דן מורי סיים לרצות עונש הרחקה וצפוי לחזור להרכב

ה-0:0 מול הפועל באר שבע בטוטו טרנר אמנם שיפר מעט את האווירה בבני יהודה, אבל בקבוצה יתנחמו רק אחרי הניצחון הראשון בליגה. בשני (19:00) בני יהודה תארח את הפועל רעננה במחזור החמישי.

 


 

 

לטבלת ליגת העל

 

המאמן יוסי אבוקסיס התייחס בכבוד ליריבה מרעננה: "היא נמצאת מעלינו בטבלה וזו הכנה הכי טובה עבורנו. להסתכל על הטבלה במקום שבו אנו נמצאים זה התמריץ הכי גדול שלנו. אנחנו לא יכולים לבוא זחוחים או פייבוריטים כי עוד לא ניצחנו העונה".

 

יוסי אבוקסיס (צילום: ראובן שוורץ)
יוסי אבוקסיס(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

אבוקסיס רואה גם נקודות חיוביות: "אני רואה הרבה דברים טובים במשחק שלנו. בכל המשחקים עד עכשיו היינו שווים יותר נקודות. יש צעירים שמתקדמים עם רצון אדיר להצליח. אנחנו משחקים טוב, מגיעים להמון מצבים ליד השער והדבר היחיד שאנחנו צריכים לשפר הוא הריכוז ליד השער".

 

אבוקסיס דיבר גם על הרכש שלא מגיע בינתיים: "מי שיעשה את הקבוצה טובה יותר אלה השחקנים שנמצאים פה. אנחנו בודקים שחקנים חופשיים ומי שיגיע, יגיע בשביל להשלים את הסגל שלנו. אנחנו רוצים לצרף חלוץ וקשר אחורי. סגס תאמבי הוא אופציה, אם יסתדר זה טוב. אם לא, נחפש משהו אחר".

 

בקבוצה עדיין מחפשים חיזוק לחלק ההתקפי כאמור, ובינתיים הקשר אינטרס גי מחוף השנהב הגיע למספר ימי התרשמות בתקווה שיציג יכולת טובה. הבלם דן מורי שסיים הרחקה משלושה משחקים צפוי לחזור להרכב מול רעננה. הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, דן מורי, קרלוס קוויאר, איציק עזוז, מתן בלטקסה, יובל אשכנזי, איסמעילה סורו, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוסי אבוקסיס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים