שתף קטע נבחר

רוטן ימשיך עם ההרכב שהפסיד בגמר הגביע הטוטו

מאמן מכבי חיפה נותן קרדיט ל-11 שהפסידו למכבי תל אביב ברביעי האחרון, לקראת המשחק הביתי מחר (ב', 20:00) מול הפועל ב"ש. עוואד שכבש באותו משחק: "משחקים טוב כקבוצה ואני בטוח שהתוצאות ישתפרו בקרוב". גרשון וסומא לא בסגל

מכבי חיפה נערכת למשחק מחר (שני, 20:00) מול הפועל באר שבע בסמי עופר. המאמן, פרד רוטן, צפוי להמשיך עם אותו הרכב שהפסיד למכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו בשבוע שעבר.  משמעות הדבר שאטיין ריינן ימשיך בהגנה לצידו של אליסון דוס סנטוס המאכזב ואילו אעיד חבשי ימתין לצ'אנס על הספסל. כמו כן, נטע לביא יפתח בקישור לצידו של ג'ורג' מנדז'ק ומיכיל קראמר ישחק לצידם של מוחמד עוואד וניקיטה רוקאביציה.

 


 

מי שלא יהיו בסגל הם רמי גרשון והרכש החדש, סיידובה סומא. בחיפה אומרים כי סומא עדיין לא בכושר מלא ועושה אימונים אישיים כדי להיכנס לקצב.

 

ג'ורג' מנדז'ק ושי קונסטנטיני (צילום: ראובן שוורץ)
ג'ורג' מנדז'ק. יפתח לצד נטע לביא בקישור(צילום: ראובן שוורץ)

 

בקבוצה מאוד רוצים לחזור למסלול הנכון לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון ומודעים לכך שגם האלופה מגיעה למשחק בלחץ גדול והיא חייבת נקודות. בכל מקרה מעמדו של המאמן פרד רוטן לא בסכנה בשלב זה ונראה שרק תבוסה עשויה להביא לפיטוריו בסיום המשחק.

 

מוחמד עוואד שהחל טוב את העונה אמר לקראת המשחק: "אני מרגיש טוב מבחינת היכולת האישית אבל זה פחות חשוב, הדבר החשוב זה הקבוצה. למרות התוצאות האחרונות לב"ש יש סגל חזק ואני מקווה שנצליח לשמח את הקהל הביתי שלנו". על ההפסד בגמר גביע הטוטו: "מבאס מאוד. רצינו לנצח ולזכות בגביע, בטח שמדובר במשחק נגד מכבי ת"א, אבל לצערי זה לא קרה. לדעתי אנחנו משחקים טוב כקבוצה ואני בטוח שגם התוצאות ישתפרו בקרוב".

 

אוהדי מכבי חיפה מרוצים מאוד מכך שלראשונה יאפשרו להם להכניס דגל פריסה למשחק , כפי שפורסם אמש לראשונה ב-ynet ספורט. הערכה היא ש-25 אלף צופים יגיעו למשחק מחר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
פרד רוטן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים