שתף קטע נבחר

"לכל הקשרים בנבחרת ביחד אין את המספרים שלי"

קפטן בית"ר ירושלים, עידן ורד, מאוכזב מכך שנשאר מחוץ לסגל הנבחרת שפירסם אנדי הרצוג. שחקנים בנבחרת ביקרו את המאמן: "אין שום היגיון בזימונים שלו"

 

"לכל הקשרים שזומנו לנבחרת ביחד אין את המספרים שלי. אני מאוכזב מאוד שלא זימנו אותי. בשנים האחרונות אף שחקן לא מביא את המספרים שלי, אז אני לא מבין ומבואס מאוד". קפטן בית"ר ירושלים, עידן ורד, מתוסכל מאוד מכך שאנדי הרצוג לא כלל אותו בסגל לקראת שני המשחקים הקרובים בליגת האומות, מול סקוטלנד ב-11 באוקטובר בסמי עופר ונגד אלבניה ב-14 בחודש בטוטו-טרנר.

 


 

 

והוא לא המאוכזב היחיד. חלוצי מכבי ת"א, אלירן עטר ואיתי שכטר, שנמצאים בכושר מצוין מפתיחת העונה, נשארו גם הם בחוץ וראו כיצד מוחמד עוואד ממכבי חיפה ודיא סבע מבאר שבע כן זומנו. בסביבתו של עטר אמרו: "איך יכול להיות שהרצוג לא סופר אותו, הוא החלוץ בכושר הכי טוב בכדורגל הישראלי, משהו פה מוזר".

 

עידן ורד (צילום: אלכס קולומויסקי)
מתוסכל. ורד(צילום: אלכס קולומויסקי)

 

שחקנים אחרים המשיכו את הקו הביקורתי על המאמן: "אין שום היגיון בזימונים של הרצוג, מרבית הסגל שעשה בושות מול אלבניה וצפון אירלנד שוב זומן. מנור סולומון שהיה פצוע זומן, טוואטחה ונאתכו לא משחקים והוזמנו".

 

אחרי שהרצוג ביקש להקדים את המשחק המרכזי בין בית"ר ירושלים למכבי ת"א לשבת ונענה בשלילה, הנבחרת תתכנס בשני הקרוב לקראת המשחק מול סקוטלנד בחמישי. ערן זהבי, שלא היה חלק מסגל הקבוצה שלו מול שנגחאי שנואה בשל פציעה, זומן בכל זאת. בגוואנגז'ו ר.פ הבהירו כי זהבי בספק למשחק הבא בראשון מול המוליכה בייג'ינג.

 

אנדראס הרצוג (צילום: רויטרס)
"אין שום היגיון בזימונים שלו". הרצוג(צילום: רויטרס)

 

כאמור, מי שזומן לראשונה לסגל הוא עוואד שאמר: "כבוד גדול בשבילי להיות בנבחרת. אני מתרגש ומודה על האמון". בלם הפועל חיפה, ניסו קפילוטו, שהציג יכולת חלשה נגד אלבניה

 לא זומן הפעם ובמקומו חזר לסגל שיר צדק מבאר שבע.

 

עוד שחקן שחוזר לאחר הפסקה הוא המגן השמאלי של לוקרן, עמרי בן הרוש. לעומתו שמואל שיימן לא זומן הפעם. בגזרת השוערים: אריאל הרוש, שהיה פצוע בצמד המשחקים בחודש שעבר, חוזר במקומו של שוער בני סכנין מחמוד קנדיל. גם מקסים פלקושצ'נקו שלא מצליח לתפוס מקום של קבע בהרכב הפועל חיפה, לא נכלל בסגל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים