שתף קטע נבחר

אוהדי בית"ר קיללו את גיא לוזון באימון

לא שקט בבית וגן: מספר אוהדי בית"ר ירושלים מחו על מצב הקבוצה ואופי האימון רגע לפני המשחק מול מכבי ת"א (א', 21:00). במועדון אישרו והבהירו: "זה אוהד אחד שקילל את לוזון, שאמר לו: 'אתה יכול למחות, רק בלי הקללות'". אולנארה יגיע לישראל בימים הקרובים

סוער בבית וגן לפני המשחק נגד מכבי ת"א ביום ראשון. עימות מילולי נרשם הבוקר (שישי) בין מספר אוהדי בית"ר ירושלים למאמן גיא לוזון. אותם אוהדים הגיעו לאימון בבית וגן, מחו על מצב הקבוצה וכשהמאמן ניסה להתקרב אליהם החלו לקלל אותו.

 


 

האוהדים כאמור לא אהבו את אופי האימון והחלו להתעמת עם המאמן. בית"ר ירושלים מיהרה לפרסם תגובה רשמית לתקרית: "בניגוד לפרסומים בחלק מכלי התקשורת, לא הייתה תקרית ולא מספר אוהדים, אלא אוהד אחד שהעיר וקילל את גיא לוזון. המאמן ניגש אליו אמר לו: 'אתה יכול לומר מה שבא לך, רק ללא הקללות'".

 

יומיים לפני המשחק בטדי (א', 21:00) מול מכבי ת"א, לוזון תירגל הרכב עם מיקי סירושטיין במקום טל כחילה. אופיר קריאף תורגל כמגן ימני ולירוי צעירי עשוי לפתוח בקישור. אנתוני וארן החלים ויוכל לשחק נגד מכבי ת"א, כשייתכן כי יעלה ב-11 על חשבון יקוב סילבסטר.

 

גיא לוזון בית
לא שקט באימון. לוזון(צילום: אורן אהרוני)

 

בקבוצה שוקלים אם להושיב את מאור בוזגלו על הספסל או שהקשר יחזור לסגל רק אחרי פגרת הנבחרות. גיא לוזון הבהיר כי בוזגלו עדיין לא כשיר ולכן יבחנו בקבוצה כיצד לנהוג עימו.

 

החלוץ הניגרי, אארון סמואל אולנארה, שמועמדותו והסיכום עימו נחשפו לראשונה ב-ynet ספורט, צפוי לנחות בימים הקרובים בארץ. זאת אחרי שבית"ר ירושלים תסדיר את הוויזה שלו ותהפוך אותו לזר הבכיר בסגל שלה.

 

ארון אולנארה (צילום: getty images)
יהיה הזר הבכיר בסגל. אולנארה(צילום: getty images)

 

החלוץ, שהתיר את חוזהו בצסק"א מוסקבה לפני כחודש וחצי, יחתום עם נחיתתו בכפוף לבדיקות רפואיות מקיפות, לאחר שכבר עבר ניתוח לאיחוי הרצועה הצולבת בברכו. בחלוץ התעניינה גם היידוק ספליט, אולם הוא העדיף את ההצעה של בית"ר - 300 אלף דולר לעונה הראשונה ואופציה לאחת נוספת, בה ירוויח 400 אלף.

 

ניגרי אחר שכבר חתם בקבוצה, ברונו איבה, הגיע עם משקל עודף משמעותי וייקח עוד זמן עד שייכנס לעניינים.

פורסם לראשונה 05/10/2018 06:35

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
גיא לוזון
צילום: אביהו שפירא
מומלצים