שתף קטע נבחר

הרצוג: "גאה בשחקנים", כיאל: "הניצחון מגיע לאוהדים"

בנבחרת ישראל חגגו את ה-1:2 על סקוטלנד. המאמן שרשם ניצחון בכורה החמיא לטואטחה ("שיחק נהדר"), ולבן הרוש ("טוב מאוד") ושלח מסר לקהל שהיה רחוק מלמלא את סמי עופר: "נזדקק לתמיכה שלהם מול אלבניה". המאמן המפסיד, מקליש: "ישראל ניצחה בצדק"

 

קצת יותר מעשר שנים חלפו מאז המהפך האחרון של נבחרת ישראל, אז הפכו עומר גולן וקלמי סבן פיגור 1:0 לניצחון 1:2 על מולדובה, במוקדמות מונדיאל 2010. הערב (חמישי) ניצחה ישראל את סקוטלנד בתוצאה זהה בזכות מהפך במחצית השנייה ועל הדרך גם ניצחה בפעם הראשונה בהיסטוריה את הסקוטים. חדשות פחות טובות הגיעו מכיוונו של בן שהר, שנאלץ לצאת במחצית המשחק בשל פציעה בשריר הירך והוא נמצא בספק למשחק מול אלבניה במגרשו הביתי, טוטו-טרנר, ביום ראשון (21:45).

 


לטבלאות ליגת האומות

 

אנדי הרצוג שרשם ניצחון בכורה כמאמן הנבחרת אמר בסיום: "אני בהחלט שמח ממה שראיתי היום מנבחרת ישראל וגאה בשחקנים. היה לנו משחק טוב. השחקנים שלנו נלחמו, רצו והתאמצו ובהחלט הגיע לנו לנצח. תמיד צריך לשמור על אופטימיות וכך הייתי כשלא הצלחנו להבקיע".


ישראל סקוטלנד (צילום: אורן אהרוני)
אנדי הרצוג (מימין) ואלכס מקליש על רקע היציעים הריקים(צילום: אורן אהרוני)

 

הרצוג פרגן לשחקניו ובמיוחד למגן פרנקפורט שהצטיין עד שהוחלף: "לטאלב טואטחה היה משחק נהדר, אבל הוא התעייף ובגלל זה החלפתי אותו. גם לעומרי בן הרוש היה משחק טוב מאוד". המאמן גם שלח מסר לקהל לקראת המשחק ביום מול אלבניה: "חייבים לשחזר את היכולת גם מול האלבנים. אולי נהיה עייפים נגדם ובגלל זה נזדקק לתמיכה של הקהל".

 

הקשר בירם כיאל, שכדור רוחב שלו הוביל לשער העצמי של הסקוטים: "הניצחון הזה מגיע לאוהדים שלנו שבאו לתמוך כשהיינו בפיגור. אנחנו האמנו בעצמנו ואני שמח מאוד שהבאנו היום שלוש נקודות מול הקהל הנהדר של ישראל. אני נהנה פה ונותן את כל כולי לנבחרת כמו תמיד. אני בכושר טוב בברייטון ומביא אותו לנבחרת".

 

בירם כיאל חוגג (צילום: אורן אהרוני)
בירם כיאל. "נותן את כל כולי לנבחרת כמו תמיד"(צילום: אורן אהרוני)

 

המאמן הסקוטי, אלכס מקליש, ניסה להסביר את ההפסד: "ישראל ניצחה בצדק. היה משחק קשה. התחלנו טוב, החזקנו בכדור והלכנו קדימה ככל שניתן. אחר כך דיברנו בהפסקה על זה שצריך לפתוח מהר. לצערנו ג'ון סאוטר עשה טעות כפולה והורחק וצ'רלי מאלגרו נפצע ויצא במחצית. אף פעם לא לשחק קל בעשרה שחקנים. אנחנו מאוכזבים מהשערים שספגנו. זה קורה, ציפינו לנצח וזה מה שניסינו לעשות. שחקנים צעירים עושים לפעמים טעויות ובכדורגל הבינלאומי זה עלול להיות הרסני".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אנדי הרצוג
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים