שתף קטע נבחר

בני סכנין: נמשכת המתיחות בין ראדי לבן זקן

הקשר והמאמן מכחישים שהיחסים ביניהם התערערו אחרי שראדי לא שותף ב-0:3 על הפועל חיפה, אבל שחקנים בקבוצה טוענים שהדבר מורגש. בעקבות האכזבה מאמיר נסאר: במועדון החליטו לא למהר לצרף שחקנים בהשאלה

בהנהלת בני סכנין החליטו על מגמה חדשה: המועדון לא ימהר לצרף בהשאלה שחקנים מקבוצות אחרות ובמקום זאת ישתמש בשחקני הבית הקיימים, בהסתמך על הכישרונות המשחקים בקבוצת הנוער. בסכנין מאמינים שהכישרונות הצעירים ישולבו במהלך העונה בקבוצת הבוגרים ועם הזמן יהפכו לשחקני סגל לגיטימיים.

 


 

 

בהנהלה הביאו כדוגמה את המקרה של אמיר נסאר. הצעיר שצורף בהשאלה מעירוני קריית שמונה איכזב ובמועדון סבורים: "יש במחלקת הנוער שלנו הרבה כישרונות, ולכן השאלת שחקנים מקבוצות אחרות היא די מיותרת ומבזבזת כספים שאנחנו זקוקים להם. נעשו טעויות והפקנו לקחים. אנחנו רוצים להשקיע בשחקני הבית שלנו ולא בהשאלות מבחוץ. כך הרווח יהיה גם מקצועי וגם כלכלי".  

 

בני בן זקן (צילום: ראובן שוורץ)
מאמן בני סכנין, בני בן זקן(צילום: ראובן שוורץ)

 

שחקניו של בני בן זקן ימשיכו היום (ד') בהכנות לקראת משחק הליגה הקרוב מול מכבי פתח תקווה. הציפייה מצד ראשי המועדון היא שהקבוצה תצליח להשיג ניצחון שני ברציפות לאחר שבמחזור האחרון (טרם יציאת הליגה לפגרה) השיגה 0:3 על הפועל חיפה, מה שהרגיע במעט את המערכת.

 

בבני סכנין עדיין עוסקים במתיחות בין בן זקן למהראן ראדי, שלא שותף במשחק מול הפועל חיפה. במועדון ממתינים להחלטת המאמן בנוגע להרכב במשחק הקרוב וחוששים שאם ראדי לא יפתח המתיחות בין הצדדים תתגבר. למרות שהשניים מכחישים שקיימת מתיחות כזאת, לטענת מספר שחקנים הדבר בהחלט מורגש. מוחמד גדיר ועלי עותמאן החלימו ויעמדו לרשות המאמן.  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
בני סכנין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים