שתף קטע נבחר

בני סכנין: ראדי צפוי לפתוח מול מכבי פ"ת

בני בן זקן מתכוון להציב את הקשר בהרכב במשחק הערב (20:00) נגד מכבי פ"ת. בעקבות דרישות האוהדים: מוחמד כליבאת החליף את החולצה מספר 88 ל-11

בבני סכנין מצפים לסיום המשבר ביחסים בין מהראן ראדי לבני בן זקן. כזכור, המאמן הוריד את הקשר לספסל בניצחון 0:3 על הפועל חיפה לפני פגרת הנבחרות, דבר שיצר מתיחות בין השניים.

 


 

 

הערב (20:00) מתכוון בן זקן להציב את ראדי בהרכב במשחק נגד מכבי פתח תקווה בליגת העל, על חשבונו של ישראל זגורי. יתר השחקנים שפתחו מול הפועל חיפה צפויים לפתוח ב-11. פיראס מוגרבי, מוחמד גדיר ושלומי אזולאי ישחקו בהתקפה. מוחמד כליבאת ואקפביו אמורים להישאר מחוץ לסגל. 

 

בני בן זקן ביציע (צילום: אלעד גרשגורן)
בני בן זקן (צילום: אלעד גרשגורן)

 

ללא קשר למשחק הערב, כליבאת החליט להחליף את מספר חולצתו מ-88 ל-11 בעקבות פניית אוהדים. לטענתם, המספר מזכיר את סימני השואה.

  

במועדון מקווים לרשום מול מכבי פתח תקווה ניצחון שני ברציפות. היו"ר, מוחמד אבו יונס, אמר לשחקנים: "מול חיפה ראיתי את הרצון והנחישות שהפגנתם. אני מבקש מכם להמשיך כך ולשחק כמו ששיחקתם כדי להמשיך באותו המסלול. פ"ת קבוצה טובה מאוד, אבל לנו יש סגל מצוין, כך שאתם בהחלט יכולים לעשות את זה".

 

ההרכב המשוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אלבן פנישי, סארי פלאח, עוביידה חטאב, איהאב גנאים, קלאודמיר פריירה, מהראן ראדי, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי, מוחמד גדיר.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מהראן ראדי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים