שתף קטע נבחר

טור קרלסן: "לא יכול להיות יותר מבוס אחד לשחקנים"

שנה אחרי שעזב, המנהל המקצועי לשעבר טור קרלסן מדבר על הצרות של הירוקים: "מה שלמדתי בזמן שלי בישראל זה שאוהדי מכבי חיפה זועקים למנהיגות". הראיון הבלעדי המלא - היום במוסף הספורט של "ידיעות אחרונות"

"מה שלמדתי בזמן שלי בישראל זה שאוהדי מכבי חיפה זועקים למנהיגות", כך אומר טור כריסטיאן קרלסן, המנהל המקצועי לשעבר במכבי חיפה, שעזב את תפקידו לפני קצת יותר משנה. עכשיו, לאור עוד פתיחת עונה גרועה של הירוקים, הנורווגי מדבר בראיון בלעדי על כל הצרות של הקבוצה, ומנסה להצביע על הבעיות שרואים מבפנים.

 


 

 

מדבריו, גם אם הם נאמרים לפעמים בצורה מעט עקיפה, אפשר ללמוד על שתיים עיקריות: חוסר קבוע במנהיגות במועדון והיעדר כוח יחסית למאמן במכבי חיפה.

 

שלומי אזולאי ורמי גרשון (צילום: עוז מועלם)
שחקני מכבי חיפה(צילום: עוז מועלם)

 

"שחר צריך לתת כוח לאנשים שהוא סומך עליהם". קרלסן  (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
"שחר צריך לתת כוח לאנשים שהוא סומך עליהם". קרלסן (צילום: ראובן כהן)

 

"לתפיסתי", מסביר קרלסן, "אם ומתי ששחר ימצא את האנשים שהוא סומך עליהם, כדאי לו לתת להם את הכוח המלא והאחריות המלאה לנהל את החלק המקצועי במכבי חיפה, בין אם בכפר גלים ובין באזור חדר ההלבשה בסמי עופר, לפני ואחרי משחקים. שחר בעל ידע גדול בכדורגל ועל החיים באופן כללי, והוא מקור נפלא לעצה והשראה, אבל במועדון כדורגל לשחקנים לא יכול להיות יותר מבוס אחד – והבוס הזה חייב להיות המאמן".

 

הראיון הבלעדי המלא – היום במוסף הספורט של "ידיעות אחרונות"

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה
טור כריסטיאן קרלסן
צילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה
מומלצים