שתף קטע נבחר

משה חוגג: "הגשתי הצעה למאמן זר, מחכה לתשובה"

סאגת מינוי המחליף לגיא לוזון נמשכת: ניר קלינגר צפוי להיות המאמן הבא של בית"ר ירושלים, אבל בינתיים הודיע הבעלים כי יש אופציות נוספות. ערן לוי ישוב לסגל מול בני יהודה (ש', 20:30), ארון אולנארה צפוי לפתוח

שבוע סוער עבר על בית"ר ירושלים בעקבות פיטוריו של המאמן גיא לוזון. מחר (שבת, 20:30) תארח הקבוצה שמדורגת כרגע במקום האחרון את בני יהודה ויוסי אבוקסיס ותנסה לצאת לדרך חדשה, אחרי שצברה ניצחון אחד בלבד בשבעה מחזורים.

 


לטבלת ליגת העל

קבלת שבת: הכל לקראת המחזור השמיני

 

בית"ר עדיין לא מינתה מאמן באופן רשמי ואמורה להודיע בשבוע הבא על החתמת ניר קלינגר, אשר עזב את הפועל חיפה. רק שבינתיים הטיל הבעלים, משה חוגג, פצצה כשגילה: "הגשתי הצעה למאמן זר ואני מחכה לתשובה ממנו".

 

דן איינבינדר לוחץ את ידו של חוגג (צילום: ינון פוקס)
איינבינדר וחוגג. דיבר עם השחקנים לפני האימון(צילום: ינון פוקס)

 

בכל מקרה, את המשחק מחר ינהל מהקווים עוזרו של גיא לוזון, דוד מרטן, שהעביר את האימונים האחרונים ואף השתתף בצהריים במסיבת העיתונאים שערכה הקבוצה לקראת המשחק.

 

"אני מאוד אוהב את גיא ומעריך אותו, אבל אני איש מערכת של בית"ר ירושלים", אמר מרטן. "ביקשו ממנו להכין את הקבוצה בצורה הכי טובה שאפשר וזה מה שעשיתי לאורך השבוע. זה

משחק מאוד חשוב עבור המועדון. השחקנים הראו מחויבות והם חדורי מטרה להוציא את הקבוצה מהמקום האחרון. אלי אוחנה היה לצידי, אני מתייעץ איתו המון, אבל אני אקבע את ההרכב". על ארון אולנארה שהיה בספק וצפוי לפתוח בהרכב: "הוא כשיר לשחק. הרגישות שהייתה לו בשריר היא כתוצאה מעומס. הורדנו לו מהעומס והוא יהיה מוכן".

 

הקשר דן איינבינדר אמר: "פיטורי מאמנים זה חלק מהכדורגל, יש פה מספיק שחקנים עם ניסיון שעברו דברים כאלה. זה דבר שקורה לצערנו ואם התוצאות היו טובות זה לא היה קורה. כולם צריכים להסתכל במראה ולחשוב מה לא עשינו טוב. אנחנו שווים הרבה יותר. יש למועדון שדרה ניהולית עם הרבה ניסיון שתבחר את המאמן המתאים. אנחנו השחקנים צריכים להתרכז במה שצריך לעשות על הדשא. צריך להעלות את רמת המחויבות והיכולת".

 

ערן לוי באימון בית
חוזר לסגל. ערן לוי(צילום: אוהד צויגנברג)

 

אפונסו טיירה, ששבר את ידו, ייעדר בשבועות הקרובים. מרטן הודיע שערן לוי ייכלל בסגל אחרי שישב ביציע במשחקים האחרונים בהם אימן לוזון.  

 

חוגג עצמו כינס את השחקנים לפני האימון ודיבר איתם על האירועים האחרונים: "גיא לוזון אמר לי שמקום רביעי זו הצלחה, מבחינתי אנחנו צריכים לסיים במקום שני או שלישי ולכן החלטנו שהוא לא ימשיך. יש לנו את אחד הסגלים הטובים בליגה. ביום ראשון כבר יהיה פה מאמן חדש, נתחיל הכל מחדש ולכולם תהיה הזדמנות להוכיח את עצמם, גם אלו שלא שיחקו אצל לוזון".


פורסם לראשונה 26/10/2018 12:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
משה חוגג
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים