שתף קטע נבחר

בנתניה מודאגים מהפציעות: "נבדוק מה קרה"

שלושה שחקנים נאלצו לעזוב את המגרש בין הדקה ה-15 לדקה ה-30 בניצחון 0:1 על הפועל ב"ש. שי ברדה הגיב: "נסיק את המסקנות, אנחנו לוקחים את מלוא האחריות"

במכבי נתניה מנסים לברר מה הסיבה לכך ששלושה שחקנים נפצעו בשלב מוקדם בנצחון 0:1 על הפועל באר שבע ולא היו מסוגלים להמשיך לשחק. בין הדקה ה-15 לדקה ה-30 נאלץ הצוות המקצועי לבצע שלושה חילופים בעקבות פציעות של בראנקו וארגוץ', אביב אברהם ופאטוש באצ'יראי. המחליפים טים הויבך (לא שולב בהרכב אחרי שהחלים ממחלה), מוטי ברשצקי ושובל גוזלן עלו בהתלהבות והציגו משחק טוב.

 

 

בנתניה סבורים שהשחקנים סובלים מעומס. במועדון ישימו דגש על חימום נכון לפני תחילת פעילות, טיפולים ושחרור בסוף פעילות. יתכן כי אורך האימונים וכמותם יופחתו. איש צוות האימון, שי ברדה: "נתקלנו בסיטואציה לא פשוטה כבר בדקה ה-30 וגילינו הרבה אופי. אנחנו בודקים מה קרה. אנחנו לוקחים עלינו את מלוא האחריות למכת הפציעות ונסיק מסקנות".

 

מכבי נתניה חוגגת (צילום: ראובן שוורץ)
הפציעות לא מנעו את החגיגה(צילום: ראובן שוורץ)

 

בנתניה היו מרוצים מהסטטיסטיקה. השחקנים סיכנו 14 פעמים את שער באר שבע ושיגרו שבעה כדורים למסגרת. באר שבע לעומת זאת סיכנה רק 10 פעמים את השער הנתנייתי ושיגרה שלושה כדורים למסגרת. 

 

ברדה: "במחצית השנייה, כשהיינו צפופים, ידענו לנצל את העובדה שבאר שבע תקפו עם הרבה שחקנים. הבאנו אופי. לגבי המחליפים, אין מחיר לרעב. כל מי שמקבל הזדמנות נותן הכל".

 

טים הויבך, ויקי כחלון ועלי מוחמד  (צילום: ראובן שוורץ)
טים הויבך, ויקי כחלון ועלי מוחמד (צילום: ראובן שוורץ)

 

לגבי שינוי השיטה, ללא לחץ בשטח היריבה, אמר ברדה: "סתיו פיניש הביא איזון. הגענו להרבה מצבים ואנחנו צריכים לשפר עדיין את משחק המעבר.

באר שבע קבוצה אדירה,

היא כל הזמן משחקת קדימה עם הרבה שחקנים. השתדלנו לשחק על החסרונות שלהם והצגנו משמעת טקטית מדהימה".

 

על דיא סבע אמר ברדה: "כשרון אדיר. הוא הגיע לבאר שבע בזכות שנתיים טובות בנתניה". על גיא מלמד: "אנחנו מאושרים עבורו. צריך להגיע לאימונים לראות איך הוא עובד".

 

גיא מלמד: "ההרגשה מעולה. תמיד כיף לנצח ולהבקיע. אני מאחל לבאר שבע בהצלחה. הם נכנסו לי ללב ואני אוהב את אלונה וברק. ניצחנו וכבשתי, אבל כואב לי שהחמצתי אחרי שכבשתי, כי יכולתי להרוג את המשחק. יש בנתניה הון אנושי ענק. הקבוצה בריאה ומקצועית הכל מדויק, אין יותר ואין פחות. עכשיו נתכונן למשחק הבא מול רעננה, אסור לזלזל בה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ברנקו וארגוץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים