שתף קטע נבחר

"אם השער העצמי הוא מלך השערים שלנו - אנחנו בבעיה"

חוסר אונים בהפועל תל אביב לאחר עוד הפסד ומשחק שביעי ברציפות ללא ניצחון. בקבוצה סבורים שאם לא ינצחו את הפועל רעננה במחזור הקרוב, קובי רפואה יתפטר. המאמן עצמו אמר: "אם לא הייתי מאמין - לא הייתי ממשיך"

אחרי ההפסד אתמול (ראשון) להפועל ב"ש וכשרבע ליגה מאחוריה, הפועל תל אביב עומדת עם שמונה נקודות בלבד. מדובר באחת מפתיחות העונה הגרועות ביותר בתולדותיה, בה הבקיעה חמישה שערים בלבד, שניים מהם עצמיים, ושלושה שחקנים שכבשו שער אחד כל אחד: דמארי, עגייב ועידן כהן.

 


 

"אם השער העצמי הוא 'מלך השערים' שלנו, זה מסביר באיזו בעיה אנחנו נמצאים. אנחנו בסכנת ירידה אמיתית", אמרו בהפועל שנשארה קרוב מאוד לקו האדום עם ניצחון בודד בתשעת משחקי הליגה הראשונים שלה העונה.

 

קובי רפואה (צילום: ראובן שוורץ)
קובי רפואה. עדיין מאמין(צילום: ראובן שוורץ)

 

אחרי שאיבדה יתרון בדרך להפסד בפעם השנייה ברציפות, נראה כי המשחק בשבת נגד הפועל רעננה יהווה צומת דרכים: במקרה של הפסד בשבת, רבים במועדון סבורים שהמאמן קובי רפואה ייקח אחריות ויתפטר מתפקידו.

 

"כולם אומרים שאנחנו משחקים בסדר ומגיעים להזדמנויות, אבל זה לא יכול להימשך כך", רפאה עצמו אמר בסיום: "אנחנו נאיביים, שחקנים איבדו ביטחון בדקות האחרונות", אמר רפואה. "אולי זו בעיה מנטאלית של הדקות האחרונות. אם לא הייתי מאמין - לא הייתי ממשיך".

 

חנן ממן במאבק עם ניר לקס (צילום: עוז מועלם )
ניר לקס מול חנן ממן. ישיגו ניצחון מול רעננה?(צילום: עוז מועלם )

 

בקבוצה זעמו על השופט דניאל בר נתן בטענה כי אחמד עאבד לא הכשיל את אריק סאבו ברחבה.פייסל מוליץ' שפתח בהרכב נפצע בגבו ונטש כבר בדקה ה-25, מה שהוביל לכניסה של עומר דמארי שעוד לא החלים מפציעה והיה אמור לשחק רק חצי שעה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
קובי רפואה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים