שתף קטע נבחר

דבר המומחה: מנצח המחזור הקודם בליגת החלומות, רק בן 15

לירוי סדי, אוהד מכבי תל אביב, עקף את כולם בדירוג המחזור התשיעי וקיבל בו לא פחות מ-993 נקודות על הנבחרת שהרכיב במשחק הרשמי של ליגת העל. עכשיו הוא מסביר איך הוא עשה את זה

לירוי סדי בן 15 מחולון, אוהד את מכבי תל אביב מגיל קטן. שום דבר כנראה לא הכין אותו להכתרה כמנצח הגדול של המחזור התשיעי בליגת החלומות של ynet - המשחק הרשמי של ליגת העל בשיתוף Real Manager, מינהלת הליגות בכדורגל ו"סופרגול".

 


 

ליגת החלומות לא עוצרת לרגע, ועד מחר (שבת, 15:50) אפשר להרכיב נבחרת ולבצע חילופים לקראת המחזור העשירי. בינתיים ביקשנו מלירוי הצעיר להסביר איך מרכיבים נבחרת מנצחת. 

 

הנבחרת של לירוי סדי שנתנה לו את הפרס ()
הנבחרת של לירוי סדי שנתנה לו את הפרס

 

יודעים מי יהיו הכוכבים של המחזור? חושבים שאתם מסוגלים לזכות במקום הראשון? היכנסו לליגת החלומות של ynet, הרכיבו נבחרת מנצחת ותוכלו לזכות בפרסים מדהימים. הזוכה הגדול בכל מחזור (כמו לירוי) יקבל טלוויזיה לנקו 50 אינץ', מקומות 4-2 יזכו בשוברים של 300 שקלים לרכישה ברשת רנואר. בסוף העונה המקום הראשון ייקח הביתה מכונית סיטרואן C1 חדשה.

 

דז'יוגאס ברטקוס (צילום: אביהו שפירא)
ברטקוס. השוער של קריית שמונה שמר על שער נקי(צילום: אביהו שפירא)

הנבחרת של לירוי סדי

הגנה: "בחרתי בדזיוגאס ברטקוס כשוער, כי בעיניי הוא שוער טוב ורשם כמה הצלות טובות, מה גם שקריית שמונה נלחמו עליו ולא סתם. האמנתי בהגנה של קריית שמונה מול מכבי פתח תקווה ולכן בחרתי גם את בלם הקבוצה עידן נחמיאס. הבחירה שלי בהם הוכיחה את עצמה כיוון שהם שמרו על שער נקי. חוץ מהם הצבתי בהגנה למזלי גם את המגן של מכבי ת"א מאור קנדיל. בחרתי בו במקום אלי דסה כי דסה היה במנוחה, וזה שיחק לטובתי כי הוא גם כבש".

 

קישור: "בקישור הצבתי את דור פרץ וגם מיניתי אותו לקפטן הקבוצה שלי. בעיני הוא שחקן עם עתיד מבטיח וידעתי שהוא יספק לי נקודות. הייתי בטוח שהוא יכבוש, כמו שעשה מול הפועל חיפה, אבל זה לא קרה. גם בלי שער, הוא שחקן שמבשל הרבה, והוא בכל זאת סיפק לי מספר נקודות יפה. פרץ הוא שחקן מפתח במכבי ת"א ולכן פרגנתי לו גם להיות קפטן אצלי. גם את ראדו גינסארי הצבתי בקישור, והוא זה גם שהביא לי הכי הרבה נקודות. הלכתי עליו למרות שהוא כרגע לא ב'פול פאוור', אבל בנבחרת מולדובה הוא כבש צמד והאמנתי בו. זה הצליח לי והוא כבש צמד מול אשדוד".

 

התקפה: בחרתי בשכטר כחלוץ על אף שהוא לא פוגע לאחרונה, כי הוא בעיניי חלוץ טוב שבכל משחק יכול להפתיע. נכון שהוא בירידה לאחרונה, אבל נתתי לו צ'אנס. לא עבד לי במחזור האחרון, אבל אני עדיין מאמין בו. חוץ ממנו בחרתי גם בחלוצה של מכבי חיפה, מוחמד עוואד, שהוא כרגע בעיניי החלוץ הכי טוב במכבי חיפה. את גיא מלמד שמתי ביום האחרון בתחרות ולמזלי יצא לי טוב, כי הוא כבש לי צמד. אני ממליץ לכל מי שמשתתף בליגת החלומות, לצפות ולנתח את כל הסטטיסטיקות של המשחקים כי ניתן ללמוד מהן המון, על פיהן בניתי את הקבוצה שלי וזה עבד לי מצוין".

 

גיא מלמד (צילום: ראובן שוורץ)
גיא מלמד. נכנס לנבחרת ברגע האחרון(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים