שתף קטע נבחר

"קובי רפואה חייב ללכת"

אחרי התיקו מול הפועל רעננה, שהיה ה-0:0 החמישי מפתיחת העונה, שחקנים בהפועל ת"א איבדו אמונה במאמן: "אין לנו סיכוי להצליח, בלי שינוי על הקווים לא נגיע לשום מקום". הבעלים דווקא תומכים בו: "הוא יישאר, נקודה". עאבד, דמארי ומוליץ' צפויים לחזור אחרי הפגרה

"צריך זעזוע דחוף בהפועל ת"א. חייבים להחליף את קובי רפואה אחרת נרד שוב ליגה, הוא חייב ללכת". אם עד אתמול (שבת) מאמן הפועל זכה לתמיכה של השחקנים, אחרי עוד תיקו 0:0 (הפעם מול הפועל רעננה), החמישי מפתיחת העונה, שחקנים בכירים בקבוצה כבר דיברו על הצורך להחליף אותו.

 

לטבלת ליגת העל

 

מבחינת הבעלים, שרון ואיציק ניסנוב, החלפת רפואה לא עומדת בשלב זה על הפרק. "הוא יישאר. נקודה", הבהיר שרון ניסנוב.

 

קובי רפואה, הפועל תל אביב (צילום: אורן אהרוני)
שחקנים בקבוצה נגד קובי רפואה(צילום: אורן אהרוני)

 

"מה הפלא? הם אלו שבנו את הקבוצה הזו, רפואה הנהן וככה זה נראה", אמר אחד השחקנים. "אם לא יהיה פה שינוי בעמדת המאמן לא נגיע לשום מקום".

 

מדובר בשינוי משמעותי בחדר ההלבשה של האדומים, כשרפואה נחשב לאהוד בקרב השחקנים עד למשחק האחרון. "אנחנו קבוצה חלשה במיוחד, אין לנו סיכוי להצליח. נגד רעננה לא הגענו לשום הזדמנות, בכל עונה אחרת עם תשע נקודות בעשרה מחזורים היינו יורדים ליגה", תקף שחקן אחר.

 

הפועל תל אביב (צילום: אורן אהרוני)
"אי אפשר להחליף את כולנו". שחקני הפועל תל אביב בסיום(צילום: אורן אהרוני)

 

הבעלים עוד מדברים על אפשרות של הגעה לפלייאוף העליון. עדיין לא ברור אם הקבוצה תתחזק. אחרי הפגרה, ממנה יחזרו הפצועים עומר דמארי, אחמד עאבד ופייסל מוליץ', להפועל צפויים שלושה משחקים קשים: שניים חוץ מול מכבי נתניה ומכבי פ"ת ולאחר מכן היא תארח את בית"ר ירושלים. "אנחנו פשוט לא מסוגלים לכבוש שערים, אנחנו הקבוצה הכי חלשה בליגה ואי אפשר להחליף את כולנו", אמר שחקן בקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
קובי רפואה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים