שתף קטע נבחר

ניר קלינגר יצרף איש מקצוע בכיר לצוות בבית"ר

אחרי ה-3:2 לבאר שבע, המאמן מתכוון לבצע שינויים רבים במהלך פגרת הנבחרת, כולל החתמת מאמן לצידו. הקבוצה תצא למחנה אימונים, כשהדגש יהיה על שיפור הכושר הגופני וטיפול בבעיית המשקל של מספר שחקנים. משחק אימון מול מכבי ת"א בוטל

 

בבית"ר ירושלים היו מאוכזבים מאוד לאחר ההפסד 3:2 והסיום המשוגע של המשחק הביתי אתמול (ראשון) מול הפועל באר שבע, שהותיר את הקבוצה מתחת לקו האדום.

 


 

לטבלת ליגת העל

 

המאמן ניר קלינגר ינצל את הפגרה הקרובה על מנת לבצע מספר שינויים. המשחק חשף שוב את חולשת הגנת הקבוצה, שכבר ספגה 23 שערים - המספר הגבוה ביותר בליגה. קלינגר מתכוון לצרף איש צוות מקצועי בכיר, מאמן של ממש, שיעבוד בצמוד אליו כדי לפתור את המשבר המקצועי בו נמצאת הקבוצה.

 

ניר קלינגר (צילום: אלכס קולומויסקי)
קלינגר. "לא היינו צריכים להפסיד"(צילום: אלכס קולומויסקי)

התוכנית היא לקיים מיני-מחנה-אימון, שיכלול שני משחקים, אחד מהם נקבע מול בית"ר ת"א/רמלה. יריבה נוספת תיקבע בהמשך. בית"ר ומכבי ת"א כבר סיכמו ביניהן לקיים משחק הכנה במהלך פגרת הנבחרת - דבר נדיר בין שני מועדונים בסדר הגודל הזה - אולם הגרלת הגביע שהולידה מפגש ביניהן, והתאריך שלא התאים לבית"ר, הביאו לביטול המפגש.

 

קלינגר גם מתכוון לטפל בנושא עודף המשקל של מספר שחקנים. אומנם מי שהיה בכותרות בעניין זה הוא ערן לוי, אבל לא מדובר רק בו. דווקא לוי הוריד שלושה ק"ג מאז הגעת קלינגר, אך גם ארון אולנארה, שכרגע שוקל ארבעה ק"ג יותר מהנדרש, וברונו איבה, יצטרכו לשפר את מצבם.

 

ניר קלינגר ודן איינבינדר (צילום: אלכס קולומויסקי)
איינבינדר וקלינגר. צריכים למצוא את האיזון(צילום: אלכס קולומויסקי)

 

מבחינת המאמן, הבעיה עיקרית היא שיותר מדי שחקנים נמצאים בכושר גופני ירוד, מה שמקשה עליו לנהל את הסגל בצורה אופטימאלית. "נבנה פה סגל על ידי משה חוגג, בלי שום הגיון מקצועי, אלא מתוך ניסיון לרצות את הקהל דרך הבאת שמות מהעבר. אין לקבוצה שום איזון", אמרו במועדון.

 

מספר שחקנים לא יישארו במועדון בינואר. איבה, שלבית"ר יש אפשרות לשחררו בינואר ללא פיצוי, יעזוב. במידה ואנטואן קונט לא ייכנס לעניינים, יוחתם מגן ימני, והמטרה היא גם למצוא שוער בכיר לסגל כרגע נראה שארנסטס שטקוס לא יגיע. התוכנית היא להחתים גם בלם וחלוץ. לגבי יקוב סילבסטר עדיין צריכה להתקבל החלטה אם להישאר או לא, ואפונסו טיירה אמור לשוב אחרי הפגרה.

 

מאור מליקסון מול מיקי סירושטיין (צילום: עוז מועלם)
סירושטיין מול מליקסון. ההגנה הגרועה בליגה(צילום: עוז מועלם)

 

אוהדי בית
אוהדי בית"ר. הם עשו את שלהם(צילום: אלכס קולומויסקי)

 

"אני מאוכזב מהתוצאה, זה לא מה שקיווינו להשיג, אבל השחקנים נתנו הכל על המגרש והקהל דחף אותנו. יש הרבה מה לתקן ועל מה לעבוד", אמר קלינגר. "אני חושב שהייתה לנו בעיה בהנעת הכדור, לא דחפנו את הכדור מספיק קדימה בחלק ההתקפי ולא היינו שקטים. היו לנו על המגרש שחקנים שיכלו לייצר התקפות יותר ארוכות ומסודרות כדי לנשום אוויר, וכשעשינו את זה, בעיקר בחצי השני, הגענו למצבים טובים. העובדה שלא כבשנו ראשונים הייתה בעוכרינו, והכמיהה לנצח שברה לנו את הטקטיקה. לא היינו אמורים לקבל שער במשחק מעבר מול באר שבע", הסביר המאמן מה גרם לדעתו להפסד.

 

דן איינבינדר ניסה לשמור על אופטימיות: "באר שבע לא גדולה עלינו. התכוננו למשחק וידענו שאנחנו באים למשחק קשה מול קבוצה מצוינת. ידענו שתהיה לנו דחיפה משמעותית מהיציעים ורצינו להחזיר להם במשחק לחימה ומחויבות. כשאני מנתח את המשחק כמה דקות אחרי, אני חושב שהיו הרבה דברים חיוביים ומרגישים שינוי חיובי בקבוצה במשמעת, גם הטקטית, וברצון. הפגרה באה לנו בזמן ונצטרך לנוח קצת כדי לצאת עם כוחות מחודשים".

 

ארון אולנארה (צילום: אלכס קולומויסקי)
אולנארה. צריך להוריד ארבעה ק"ג(צילום: אלכס קולומויסקי)

 

בנוגע לחוויה האישית שלו במשחק מול קבוצתו לשעבר, אמר איינבינדר: "בער בי מאוד לעזור לקבוצה, והמשחק היה קצת יותר מיוחד בשבילי, אבל זה לא שיחק תפקיד. המטרה הייתה לקחת נקודות, לצערי זה לא קרה ואנחנו ממשיכים קדימה. היום ראו לאורך 70 דקות של משחק קבוצה שיודעת מה היא צריכה לעשות. אני מאמין שאם היינו כובשים ראשונים הכל היה נראה אחרת. נצטרך לעבוד על הקטע הזה ולהלחיץ את היריבה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
ניר קלינגר
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים