שתף קטע נבחר

נאתכו: "לא זוכר מתי הנבחרת שיחקה על כל הקופה"

הקשר דיבר במסיבת עיתונאים לקראת משחק הידידות בחמישי (20:15, נתניה) נגד גואטמלה, שיהווה הכנה אחרונה למפגש הגורלי מול סקוטלנד בליגת האומות: "המשחק מחר לא נכפה עלינו". אנדי הרצוג: "זו לא הייתה עבורי שאלה אם לזמן את זהבי במידה והוא כשיר"

 

 

נבחרת ישראל תערוך מחר (חמישי, 20:15, אצטדיון נתניה) נגד גואטמלה את ניסוי הכלים האחרון שלה לקראת המשחק בשלישי הבא מול סקוטלנד בליגת האומות, שעשוי לסדר לה מקום בפלייאוף העלייה ליורו 2020. המאמן אנדי הרצוג וקשר אולימפיאקוס ביברס נאתכו דיברו הערב במסיבת עיתונאים שנערכה בנתניה.

 

לטבלאות ליגת האומות


 

"פגשתי בעבר פעמיים את גואטמלה, כעוזר מאמן בנבחרות שאימנתי", אמר המאמן הלאומי לקראת המשחק. "הבנתי שהם שינו את הסגל שלהם, אבל המטרה שלנו היא לנצח כדי להגיע בביטחון מלא למשחק מול סקוטלנד. אמרתי לשחקנים שאני לא רוצה שיחשבו על סקוטלנד, אלא שיתרכזו בלנצח את גואטמלה".

  

הרצוג נאתכו (צילום: ראובן שוורץ)
הרצוג. מחר - ניסוי הכלים האחרון(צילום: ראובן שוורץ)

 

על מערך שלושת הבלמים, שעד כה מצליח לנבחרת, אמר המאמן האוסטרי: "עוד לא החלטתי אם נשחק עם חמישה שחקנים בהגנה. תמיד טוב שיש כמה אופציות".

 

על הזימון של ערן זהבי לסגל: "הרעיון שלי הוא לשחק נגד גואטמלה עם השחקנים הכי טובים שיש לנו בנבחרת. זו לא הייתה עבורי שאלה בכלל אם לזמן את זהבי, במידה והוא כשיר".

 

על היריבה סקוטלנד ביום שלישי הבא: "אנחנו מכירים טוב יותר את סקוטלנד מאשר את גואטמלה, כי שיחקנו מולם כבר. אני בטוח שהסקוטים יפתחו את המשחק חזק וינסו לכבוש כבר בפתיחה".

 

ערן זהבי באימון (צילום: ראובן שוורץ)
זהבי. באנקר אצל הרצוג(צילום: ראובן שוורץ)

 

גם קשרה של אולימפיאקוס היוונית, ביברס נאתכו, דיבר לקראת צמד המשחקים החשוב: "אני לא רואה את המשחק נגד גואטמלה כמשהו שנכפה עלינו. אמרתי בעבר שכל משחק נבחרת הוא חשוב, גם אם זה משחק אימון. כמובן שהמשימה החשובה היא סקוטלנד, אבל זה תרגול טוב לקראתה".

 

"אני לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה ששיחקנו משחק אחד על כל הקופה. זה טוב וכיף להגיע למעמד הזה, עבדנו קשה בשביל זה", הוסיף נאתכו. "יש לנו שחקנים עם מספיק ניסיון בנבחרת כדי להתמודד עם זה. אנחנו באים בשיא המוכנות, מאוד מחוברים ובזמן טוב".

 

הרצוג נאתכו (צילום: ראובן שוורץ)
נאתכו. "יש לנו מספיק ניסיון"(צילום: ראובן שוורץ)

 

"הייתה תקופה שטענו שאם משחקים עם חמישה שחקנים מאחור זה הגנתי מדי, אבל תלוי מי השחקנים ומהן הדרישות. כששיחקתי ברוסיה, חצי מהקבוצות שיחקו עם חמישה בהגנה ואף אחד לא אמר שזה הגנתי. כרגע זה מתאים לנו ואני מקווה שנמשיך ככה".

 

"שיחקתי נגד ריינג'רס וסלטיק בסקוטלנד. כל קבוצה שמשחקת בבית יש לה גב, במיוחד בנבחרות כאלה שהקהל שלהן מטורף. הם דוחפים את הנבחרת שלהם. יש לנו שחקנים שהיו במעמדים האלה, לא עם הנבחרת, אבל כן עם הקבוצות שלהם. אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם זה".

 

מואנס דאבור באימון (צילום: ראובן שוורץ)
דאבור. יפתח בחוד(צילום: ראובן שוורץ)

 

הרצוג צפוי לעלות מחר עם שלושה בלמים, כאשר ההרכב יכלול את אריאל הרוש בשער, אלי דסה, שרן ייני, לואי טאהא, עומרי בן הרוש וטאלב טואטחה בהגנה, דור פרץ, ביברס נאתכו ובירם כיאל בקישור, ערן זהבי ומואנס דאבור בחוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ביברס נאתכו
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים