שתף קטע נבחר

אלברמן עשוי לבקש לעזוב את מכבי חיפה

מעמדו של הקשר הוותיק לא ברור וייתכן שהוא יבקש להשתחרר מהחוזה שלו כדי לצבור דקות משחק במקום אחר. מיכיל קראמר צפוי להיות הראשון שישוחרר בתקופת אלי גוטמן. המאמן נאלץ לתת לשחקניו שבוע חופש, בניגוד לתכנון המוקדם

עם מאמן חדש, אלי גוטמן, מכבי חיפה רוצה לעלות על המסלול אחרי פתיחת העונה הגרועה שלה. במועדון מאוכזבים מאוד מהחלוץ מיכיל קראמר, שצפוי להיות השחקן הראשון שייחתך בתקופת גוטמן, וגורם בקבוצה אמר עליו: "אין ספק שלא לחלוץ כזה פיללנו, קשה לי לראות אותו שורד עד ינואר".

 

 

גם מעמדו של גל אלברמן לא ברור. נראה כי הקשר הוותיק מתנדנד ועשוי לבקש לעזוב את הירוקים על מנת לצבור דקות משחק במקום אחר בשלהי הקריירה שלו. מכבי פתח תקווה שבה גדל היא המועמדת המובילה לקלוט אותו במקרה כזה.

 

יחזור לפתח תקווה? אלברמן (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
יחזור לפתח תקווה? אלברמן(צילום: אורן אהרוני)

 

גוטמן נאלץ לתת לשחקניו שבוע של חופש. מרבית הקבוצות נתנו חופשה לשחקנים שלהן בשל הפגרה, אך המאמן לא תיכנן לאפשר לשחקניו חופש ארוך כל כך והעדיף לנצל את הזמן לעבודה משותפת ושיפור האלמנטים החלשים.

 

הבעיה היא שלשחקנים נאמר על ידי הצוות ההולנדי עוד לפני כחודש על החופשה המדוברת, והם כבר הזמינו טיסות לחו"ל ומלונות. גוטמן קיבל את המצב בהבנה והחל מיום ראשון הקרוב הקבוצה תחזור לאימונים. גוטמן יקיים איתם שיחות אישיות בנוסף לאימונים בכפר גלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
גל אלברמן
צילום: עוז מועלם
מומלצים