שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש מנסה להאריך את החוזה של אוגו

הניגרי יוכל לנהל בינואר מו"מ עם מועדונים נוספים, ולכן האלופה הציעה לו לחתום תמורת 400,000 אירו בעונה. לא מדובר בשדרוג לעומת שכרו הנוכחי, מכיוון שבעונה הבאה הוא ישלם מס כמו ישראלי

בהפועל באר שבע מקווים להאריך בקרוב את חוזהו של ג'ון אוגו, שאמור להסתיים בקיץ 2019. לפני כחודש החלו הצדדים בשיחות בנוגע להארכת החוזה, על רקע העובדה שהחל מחודש ינואר הקרוב יהיה רשאי הניגרי לנהל משא ומתן גם עם קבוצות אחרות.

 

 

באלופה מעוניינים לסיים את הנושא לפני חודש ינואר והציעו לשחקן חוזה לשתי עונות נוספות תמורת שכר של כ-400,000 אירו בעונה. העונה הבאה תהיה החמישית של אוגו בישראל והוא ייאלץ לשלם מס כמו אזרח ישראלי, לכן לא מדובר בשדרוג גדול לעומת שכרו הנוכחי.

 

ג'ון אוגו מסמן תנועת השתקה לעבר אוהדי מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
ג'ון אוגו (צילום: עוז מועלם)

 

אוגו שיחק השבוע 90 דקות ב-1:1 של נבחרתו עם דרום אפריקה במוקדמות אליפות אפריקה, תוצאה שהעלתה את ניגריה לטורניר שייערך הקיץ בקמרון. כמו כן, במשחק ידידות נגד אוגנדה, שהסתיים בתיקו 0:0, פתח אוגו בהרכב ובהמשך הוחלף. שדרוג מעמדו בנבחרת לשחקן הרכב עשוי להועיל לו במציאת קבוצה באירופה.

 

אוגו ויתר הזרים של באר שבע יחזרו בסוף השבוע לארץ וביום שני תצא הקבוצה למחנה אימונים בן שלושה ימים בצפון הארץ, שם תקיים משחק ראווה. היום (ד') ניצחה הקבוצה במשחק ראווה 2:3 את הפועל ירוחם מליגה ב', משערים של נייג'ל האסלביינק, חנן ממן ועדן בן בסט. לירוחם כבשו שני אקסים של באר שבע, דודו פלס ואלירן אפריאט.


פורסם לראשונה 21/11/2018 09:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים