שתף קטע נבחר

מכבי חיפה בהלם: "העזיבה של גוטמן נחתה עלינו כפצצה"

המאמן נפרד מהירוקים בדמעות, ובמועדון אמרו: "זה היה החלום שלו. עדיף שיעזוב בריא ושלם ולא שחלילה נחווה אסון". מלבד רוני לוי, גם שמו של ננאד פראליה עלה כמועמד להחליפו

הלם. אין מילה שיכולה לתאר טוב יותר את מה שחווים השחקנים והצוות המקצועי של מכבי חיפה אחרי העזיבה של המאמן אלי גוטמן.

 

רעידת אדמה: אלי גוטמן התפטר ממכבי חיפה

האם גוטמן טעה כשלקח את התפקיד? הצביעו

הרשת התפוצצה אחרי ההתפטרות - כל הציוצים

סוף עונת החרטוטים / עמיר פלג על אלי גוטמן

האמירה האומללה של אלי גוטמן

לא שוביניסט, לא סקסיסט ולא נעליים / דניאל סעדון

 

שלושה אנשים במכבי חיפה שמעו על העזיבה הצפויה כבר בשעות הבוקר: הנשיא יעקב שחר, סגנו עוזי מור ומנכ"ל המועדון אסף בן דב. רפי אוסמו ודודו בזק עודכנו מעט מאוחר יותר. במועדון התקשו מאוד להודיע על ההתפתחויות לשחקנים ולאנשי הצוות, ועשו זאת בכינוס מיוחד לפני האימון.

 

אלי גוטמן (צילום: ראובן כהן)
התקשה לעצור את הדמעות. גוטמן(צילום: ראובן כהן)

 

אחד השחקנים סיפר ל-ynet על התחושות בחדר ההלבשה: "השחקנים בהלם מוחלט, אף אחד לא הוציא הגה מהפה. חשבנו בהתחלה שמדובר במתיחה, אבל כשראינו את יענקל'ה ועוזי, הבנו שזה סיפור רציני מאוד. קיבלנו פצצה, אבל נצטרך להתאושש ממנה כמה שיותר מהר".

 

על פי גורם במועדון, גוטמן התקשה לשלוט ברגשותיו כשבישר לשחר על החלטתו: "אלי בכה כמו תינוק. לאמן במכבי חיפה היה מבחינתו הגשמת חלום. הוא לקח בחשבון את הבעיות הרפואיות, אבל לא חשב שזה ישפיע עליו באופן כל כך רציני וכל כך מהר. עדיף שיעזוב אותנו בריא ושלם ולא שחלילה נחווה אסון".

 

איתי מרדכי. ידריך מול סכנין (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
איתי מרדכי. ידריך מול סכנין(צילום: ראובן כהן)

 

בקבוצה מקווים לאסוף את השברים מהר ככל האפשר, וכבר מחר מחכה לירוקים משחק לא פשוט מול בני סכנין בדוחא. בחיפה מבינים היטב שלהגיע אחרי טראומה כזו זה לא דבר פשוט, והמאמן הזמני איתי מרדכי יצטרך להרים את המורל של שחקניו לקראת המשחק החשוב. בחיפה עשויים לפנות לרוני לוי, כאשר עלה גם שמם של ננאד פראליה ורן בן שמעון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
אלי גוטמן
צילום: ראובן כהן
מומלצים