שתף קטע נבחר

בבני סכנין נוטים לוותר על קלאודמיר פריירה

בקבוצה מרוצים מהתנהלותו של הברזילאי שאיבד את מקומו בסגל, אך מעוניינים לפנות תקציב כדי להתחזק בבלם ושחקן התקפה. הקשר עצמו אמר: "זה לא נעים, אבל אני לא מאלה שעושים עניין. ממשיך להתנהל כמו מקצוען"

בבני סכנין נערכים לקראת המשחק מול הפועל רעננה ביום שבת, כשלרשותו של המאמן עמיר תורג'מן יעמוד סגל חסר. מלבד איהאב שאמי ואיהאב גנאים המורחקים, גם הבלם מארון גנטוס, הסובל מקרע בשריר המפשעה, ייעדר.

 

לטבלת ליגת העל

 

אתמול (שלישי) הצטרף לרשימה גם מוחמד גדיר, שלא הצליח להתאמן בשל כאבים ברגלו ושוחרר משני האימונים. רק ביממה הקרובה יתברר אם החלוץ יהיה כשיר למשחק בשבת, בדומה למהראן ראדי, שברגלו בוצעו שלושה תפרים לאחר המשחק מול ב"ש (1:1) בשבת.

 

ואלון אחמדי וקלאודמיר פריירה  (צילום: אביהו שפירא)
פריירה (משמאל) מול קריית שמונה. "לא נעים"(צילום: אביהו שפירא)

 

בתוך כך, ולקראת חלון העברות הקרוב בחודש הבא, מי שמעמדו לא ברור כרגע הוא הקשר הברזילאי, קלאודמיר פריירה. לאחרונה איבד פריירה את מקומו בסגל ונשלח ליציע. הברזילאי אהוב מאוד בקבוצה, ולדברי אנשי המועדון ממשיך להתאמן ברצינות רבה למרות מצבו המקצועי המורכב. לצד זה, בסכנין מתחשבים בשיקולי תקציב. במידה ופריירה ישוחרר, יתפנה כסף לצירוף שחקן בעמדות בהן צריכה הקבוצה להתחזק - בלם ושחקן התקפי.

 

השחקן עצמו אמר: "ברור שלא נעים לא לשחק ולשמוע שאולי לא רוצים אותי, אבל אני לא מאלה שעושים עניין ואני ממשיך להתנהל כמו מקצוען". בסביבתו של הברזילאי סיפרו: "זאת המציאות. בתפקיד שבו הוא משחק יש עוד שחקנים שהמעמד שלהם טוב יותר. הוא זר והם שחקנים שיותר שייכים למקום. בכל מקרה, הוא אוהב את הקבוצה ואת האנשים בה ויקבל כל החלטה שתתקבל".

 

עמיר תורג'מן (צילום: ראובן שוורץ)
הביע את הערכתו בפני הקשר. תורג'מן(צילום: ראובן שוורץ)

 

המאמן עמיר תורג'מן שוחח עם הקשר והביע בפניו את שביעות רצונו מהדרך בה הוא מתנהל למרות ספסולו. ובכל זאת, בשל ההיעדרויות הצפויות של שחקנים במשחק מול רעננה, ייתכן ופריירה ייכלל בסגל בשבת.

 

מוחמד גדיר חוגג (צילום: עוז מועלם)
גדיר. הצטרף לרשימת הפצועים(צילום: עוז מועלם)


פורסם לראשונה 12/12/2018 10:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים