שתף קטע נבחר

דרעי אישר לגלבאן להישאר בארץ עוד חצי שנה

פרסום ראשון: בעקבות בקשה מיוחדת של נשיא המדינה, החליט שר הפנים להאריך את תקופת ההתארגנות שניתנה לקשר הארגנטינאי עד ה-30 ביוני, אז בנותיו יסיימו את שנת הלימודים

פדרו גלבאן (צילום: עוז מועלם)
קיבל ארכה. גלבאן(צילום: עוז מועלם)

 

בעקבות בקשה מיוחדת שקיבל מנשיא המדינה ראובן ריבלין, החליט היום (רביעי) שר הפנים אריה דרעי להאריך את תקופת ההתארגנות שניתנה לפדרו גלבאן והוא יצטרך לעזוב את הארץ עד ה-30 ביוני.

 

 

"מתוך התחשבות בבנותיו הנמצאות באמצע שנת הלימודים ולאור העובדה שמרבית שנות שהותו בישראל היו כחוק, החליט אריה דרעי להאריך לפנים משורת הדין את תקופת ההתארגנות שניתנה לפדרו גלבאן עד לסוף שנת הלימודים", נאמר בהודעה של משרד הפנים.

 

האריך את תקופה ההתארגנות של גלבאן. דרעי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
האריך את תקופה ההתארגנות של גלבאן. דרעי(צילום: AFP)

 

כזכור, לקשר הארגנטינאי בן ה-33, ששיחק בבני יהודה, מכבי פתח תקווה, הפועל תל אביב והפועל מרמורק, הייתה אשרת שהיה בת 30 יום בישראל, אבל כעת היא הוארכה. לאחרונה הוחתם גלבאן על ידי איל ברקוביץ' בהפועל ראשון לציון עד לסיום העונה.

 

אתמול ערך ארגון אוהדי בני יהודה, "אריות יהודה", צעדה ברחוב האצ"ל בשכונת התקווה למען גלבאן. אותם אוהדים הניפו שלטים עם הכיתוב: "הכדורגל פשט את הרגל", "בושה למדינה" ו"חכמים על חלשים", ושרו שירי תמיכה בגלבאן ("העם דורש את פדרו לאזרח"). כעת, מסתבר, המחאה הציבורית עשתה את שלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
פדרו גלבאן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים