שתף קטע נבחר

מכבי ת"א ובית"ר ירושלים מעוניינות בג'ון אוגו

הקשר לא צפוי להמשיך בהפועל באר שבע ורשאי להתחיל במו"מ עם שתי הקבוצות מכיוון שחוזהו מסתיים בסוף העונה. הניגרי זוכה גם להתעניינות מגרמניה וארה"ב וייתכן שהאלופה תקבל הצעה עבורו כבר בחלון ההעברות שיפתח בשבוע הבא

 

ג'ון אוגו שמסיים בקיץ את חוזהו בהפועל באר שבע, מעורר עניין רב בישראל ומעבר לים. הניגרי זוכה לעניין מקבוצות בגרמניה וארצות הברית, שעשויות לנסות לצרפו כבר בחלון ההעברות שיפתח בשבוע הבא, כאשר באר שבע הבהירה כי תדרוש עבורו מיליון אירו.

 

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 

כמו כן, מכבי ת"א ובית"ר ירושלים מתעניינות בניגרי לקראת העונה הבאה. בשלב זה אוגו בחר שלא להשיב להצעת החוזה החדש שניתנה לו על ידי באר-שבע בסכום של 400 אלף דולר לעונה מכיוון שהוא מעוניין בשכר של 600 אלף דולר.

 

שחקני הפועל באר שבע חוגגים (צילום: עוז מועלם)
אוגו. בדרך ללבוש צהוב?(צילום: עוז מועלם)

 

גורמים בסביבתו של הניגרי סיפרו כי מכבי היא אחת הקבוצות המעוניינות בו, אולם יש לזכור כי ייתכן שיהיה מכשול בהבאתו מכיוון שמדרגת המס שלו תעלה משמעותית מאחר והוא מעל חמש שנים בישראל.

 

במכבי ת"א כבר חושבים על העונה הבאה ואוגו הוא כאמור אחת האופציות, אולם לאחר שבית"ר ירדה מקווין טאפוקו מהפועל חדרה, הקשר של ב"ש הוא אחד המועמדים גם מבחינתה.

 

"מהרגע הראשון טאפוקו לא רצה להיות בבית"ר ירושלים. הוא לא כיבד את המועדון ורצה לעבור רק להפועל באר-שבע, אז שיהיה שם, נראה מה הוא יעשה בב"ש ", אמרו בבית"ר אחרי שהחליטו לרדת ממנו בעקבות התנהגותו.

 

טאפוקו חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
קווין טאפוקו (משמאל). המחליף של אוגו בב"ש?(צילום: ראובן שוורץ)

 

באר-שבע הציעה לטאפוקו חוזה של 250 אלף דולר, בעוד ההצעה הראשונית של בית"ר עמדה על 130 אלף דולר. אולם אחרי שאנשי חדרה שוחחו עם טאפוקו וביקשו שינהל מגעים עם בית"ר, הוא נפגש עם משה חוגג ואלי אוחנה, שהגישו לו הצעה משופרת הקרובה ל-200 אלף דולר לעונה. מיד אחרי היציאה של טאפוקו מהפגישה עם השניים הוא הודיע לסוכניו כי הוא מסרב לעבור לבית"ר ורוצה להגיע רק לבאר-שבע.

 

אריק סאבו המורחק ייעדר מהמשחק של באר שבע ביום ראשון מול בני יהודה (20:30). הסלובקי עמד אתמול (חמישי) בפני בירור משמעתי פנימי במועדון ומי שעשוי להחליפו הוא הבלם חאתם אל-חמיד שחוזר בעצמו מהרחקה ועשוי לפתוח בקישור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים