שתף קטע נבחר

ארנסטס שטקוס חתם בבית"ר ירושלים

המועדון הירושלמי הודיע על צירוף שוערה הליטאי של הפועל חיפה בחוזה לשנתיים החל מהעונה הבאה. במקביל הוצע לאיתמר ניצן להאריך חוזה. כץ זעם לאחר החתימה: "בית"ר לא הודיע שתפתח במו"מ ועברה על התקנון. בשיחה האחרונה הוא אמר לי שהוא נשאר". בית"ר הציעה להפועל חיפה את גורש וסילבסטר תמורת מעבר מיידי של שטקוס, אך האדומים סירבו

זה היה באוויר הרבה זמן ועכשיו זה רשמי: ארנסטס שטקוס חתם בבית"ר ירושלים וישחק בקבוצה במשך שנתיים החל מהעונה הבאה.

 

לטבלת ליגת העל

 

שוער הפועל חיפה, שמסיים חוזה בסיום העונה, היה חופשי לנהל מו"מ עם כל קבוצה והיה מבוקש על ידי קבוצות רבות מאז הקיץ. בסופו של דבר הוא בחר להצטרף לירושלמים. בית"ר רצתה לצרף את השוער כבר עכשיו והציעה להפועל חיפה את דודו גורש ויקוב סילבסטר תמורתו, אבל האדומים סירבו.

 

ארנסטס שטקוס קופץ מהאושר (צילום: עוז מועלם)
שטקוס חוגג את הזכייה בגביע המדינה מול בית"ר(צילום: עוז מועלם)

 

בהודעה הרשמית שהוציאה בית"ר נאמר: "אנחנו שמחים לבשר על החתמתו של השוער ארנסטס שטקוס על חוזה לשנתיים בשורות המועדון, החל מהעונה הבאה (2019/20). בנוסף, הוצעה לאיתמר ניצן הארכת חוזה לשנתיים נוספות והנהלת המועדון תשב עם השוער וסוכניו בקרוב".

 

שטקוס הצטרף בעונה שעברה לחיפה כאשר ניר קלינגר, היום מאמן בית"ר, עמד על הקווים שלה. הוא גילה יכולת נהדרת לאורך העונה, שהגיע לשיאה כשזכה עם הקבוצה בגביע מדינה היסטורי אחרי ניצחון על בית"ר עצמה בגמר. העונה הזו הייתה בינתיים פחות מוצלחת עבורו ועבור הקבוצה שלו, שספגה ב-17 המחזורים הראשונים של העונה 24 שערים.

 

משה חוגג (צילום: עוז מועלם)
משה חוגג. ממשיך לעבוד(צילום: עוז מועלם)

 

בקיץ האחרון הוא היה חלק מסאגת השוערים הגדולה, כאשר כבר היה סגור בהפועל באר שבע, שנסוגה בסופו של דבר מהסיכום לאחר מה שתואר על ידי אנשיה כ"דרישות חדשות של יואב כץ לאחר שהדברים נסגרו".

 

כץ עצמו, שנמצא בארה"ב, זעם על שני הצדדים לאחר שנודע לו על החתימה. לדבריו, בית"ר לא שלחה הודעה מסודרת על כך שהיא פותחת במו"מ עם השוער כפי שהיא מחוייבת על פי התקנון, והוא שוקל להגיש תלונה להתאחדות לכדורגל. על החלטת השוער אמר הבעלים: "זה מפתיע אותי מאוד כי רק בשיחה האחרונה שניהלנו לפני כמה ימים הוא אמר לי שהוא נשאר בהפועל חיפה. הצעתי לו חוזה גבוה יותר וזה מוזר לי שככה הוא עוזב אותנו. ככה לא מנהלים מו"מ".


פורסם לראשונה 07/01/2019 14:34

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים