שתף קטע נבחר

המנצח במחזור ה-17 בליגת החלומות: אדיר בונקר

הנבחרת שצברה הכי הרבה נקודות במחזור שעבר שייכת לשחקן פעיל בהפועל הוד השרון מליגה ב'. הפרחים לקפטן עומר אצילי וגם לשחקני ההגנה של קריית שמונה ובית"ר ירושלים. הטיפ שלו להמשך: "להיות מעודכן ולחשוב באופן יצירתי"

אדיר בונקר (בן 31 מהוד השרון) הוא הזוכה במחזור ה-17 בליגת החלומות של ynet - המשחק הרשמי של ליגת העל בשיתוף Real Manager, מינהלת הליגות בכדורגל ו"סופרגול". הוא בעצמו כדורגלן פעיל, ובמקביל עובד כמורה לחינוך גופני וכמאמן ילדים בכפר סבא. הנבחרת שהרכיב בליגת החלומות צברה 1,099.5 נקודות במחזור ה-17, מה שהעניק לו טלוויזיית לנקו 50 אינץ' חדשה.

 


 

בונקר משחק בהפועל הוד השרון מליגה ב' דרום א'. יש לו מינוי להפועל כפר סבא, מועדון שבו הוא מאמן את שנתון 2006 (ילדים ב'), והוא גם מורה לחינוך גופני בבית תל"י בהוד השרון. עומר אצילי, הקפטן בנבחרת של בונקר, העניק לו לא פחות מ-338 נקודות אחרי שכבש צמד ב-1:4 על מכבי נתניה. עידן נחמיאס, שכבש את שער הניצחון של קריית שמונה מול הפועל תל אביב, זיכה את בונקר ב-145 נקודות במחזור שעבר.

 

הנבחרת של אדיר בונקר במחזור ה-17 ()

 

שוער: דז'יוגאס ברטקוס (עירוני קריית שמונה).

 

הגנה: עידן נחמיאס (עירוני קריית שמונה), טל בן חיים (בית"ר ירושלים), מיקי סירושטיין (בית"ר ירושלים), איאד אבו עביד (עירוני קריית שמונה).

 

קישור: עומר אצילי (מכבי תל אביב, קפטן), מנור סולומון (מכבי פתח תקווה), מאור מליקסון (הפועל באר שבע).

 

התקפה: מאוויס צ'יבוטה (בני יהודה), לוסיו מרינאו (הפועל חדרה), ניקיטה רוקאביצה (מכבי חיפה).

 

עומר אצילי (צילום: עוז מועלם)
עומר אצילי. "בחירה קלה לקפטן של הנבחרת"(צילום: עוז מועלם)

אדיר בונקר מספר: "בחרתי בשוער ובשחקני ההגנה של קריית שמונה כבר הרבה מאוד מחזורים, כי לא הרבה בוחרים בהם ואני רק מחכה למחזורים שבהם הם ישמרו על שער נקי. בית"ר שיחקה נגד אחת ההתקפות החלשות בליגה (סכנין) אז האמנתי שההגנה שלה תשמור על שער נקי. אצילי, סולומון וצ'יבוטה הם שחקנים שאני מאמין בהם עד הסוף אז אני לא מחליף אותם. את מליקסון ורוקאביצה בחרתי כי כולם בוחרים שחקני התקפה אחרים מהקבוצות שלהם, ורציתי ללכת נגד הזרם.

 

"מכבי תל אביב דורסת את הליגה ואצילי היה בחירת קפטן קלה מאוד בנבחרת שלי", מציין בונקר. "אצילי, צ'יבוטה ושחקני ההגנה של קריית שמונה לא יוחלפו אלא אם ייפצעו או יורחקו". הטיפ שלו להמשך? "להיות מעודכן ולחשוב באופן יצירתי בכל מחזור ומחזור".

 

קריית שמונה חוגגת (צילום: אפי שריר)
השער של עידן נחמיאס היה משמעותי(צילום: אפי שריר)

 

יודעים מי יהיו הכוכבים של המחזור ה-18? חושבים שאתם מסוגלים לזכות במקום הראשון? אז קדימה, למה אתם מחכים? היכנסו לליגת החלומות של ynet, הרכיבו נבחרת מנצחת ותוכלו לזכות בפרסים מדהימים. הזוכה הגדול בכל מחזור יזכה, בדיוק כמו אדיר בונקר, בטלוויזיה לנקו 50 אינץ', ומקומות 4-2 יקבלו שוברים בסך 300 שקלים לרכישה ברשת רנואר. בסוף העונה המקום הראשון ייקח הביתה סיטרואן C1 חדשה. המועד האחרון להרכבת נבחרת למחזור ה-18 הוא שבת ב-15:50.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ההרכב המנצח של אדיר בונקר
מומלצים