שתף קטע נבחר

האופציות של אשדוד: לפנות לאלישע או למנות את משה אוחיון

אחרי סיום דרכו של יובל נעים, במועדון צריכים לדאוג למחליף לקראת קרבות התחתית הקרובים: המאמן שפוטר ממכבי פתח תקווה מועמד להגיע לקדנציה שנייה, גם הזזתו של עוזר המאמן לתפקיד המאמן הראשי נשקלת

מ.ס אשדוד נפרדה אתמול (שבת) מיובל נעים, אחרי עוד הפסד שסיבך אותה בקרבות התחתית - והפעם זאת הייתה תבוסה. הקבוצה חטפה 4:1 מבית"ר ירושלים בטדי ונעים פוטר ממנה כשהיא במקום האחרון.

 

 

במועדון מספרים שהיחסים בין הבעלים ג'קי בן זקן לנעים התחילו לעלות על שרטון בחודש האחרון אחרי השעייתו של גדי קינדה מאז משחק הגביע מול הפועל רמת גן וההשעיה של הבלם עמית ביטון אחרי אחד מאימוני הקבוצה לפני המשחק מול הפועל תל אביב.

 

לוי מאוכזב (צילום: עוז מועלם)
אלישע לוי. יחזור לליגת העל?(צילום: עוז מועלם)

 

"ציפינו שיובל יוציא את המירב מהשחקנים", אמר גורם במועדון. "זה לא קרה, והמהלך של ג'קי נבע מתוך הרצון העז להציל את הקבוצה מירידת ליגה נוספת".

 

נכון לעכשיו אין עדיין שיחות רשמיות עם מחליפים, ובפני אשדוד עומדות שתי אופציות עיקריות: הראשונה היא לפנות לאלישע לוי שפוטר לאחרונה ממכבי פתח תקווה ואימן בעבר באשדוד.

 

 

יובל נעים (צילום: אורן אהרוני)
יובל נעים. "ציפינו שיוציא את המירב מהשחקנים"(צילום: אורן אהרוני)

 

השנייה היא הצבתו של משה אוחיון, ששימש כעוזרו של בובי מילבסקי ונעים, לעמדת המאמן הראשי. במקרה כזה, יוסי מזרחי שמנהל את מחלקת הנוער ימונה למנהל המקצועי. באשדוד באו אתמול בטענות לשופט שלומי בן אברהם על ההרחקה של יניב בריק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אלישע לוי
צילום: עוז מועלם
מומלצים