שתף קטע נבחר

אבו יונס על ההתפרעות: "אני ממש מתבייש"

יו"ר בני סכנין התייחס בשיחה עם ynet למהומות באצטדיון דוחא, במהלכן נפצעו שני אוהדים, ושולח מסר לבית הדין: "אל תמהרו עם העונש, מדובר בקומץ בלבד"

בבני סכנין מנסים לחזור לשגרה לאחר ההתפרעות של אוהדיה במהלך ההפסד (1:0) למכבי פתח תקווה, במהלכה נפצעו שני אנשים בדוחא. המהומות ביציעים יובילו את המועדון לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בו צפויה הקבוצה לספוג עונש כבד. תובע ההתאחדות, ניר רשף, החליט להעמיד את סכנין לדין משמעתי בגין ההתפרעות.

 

לטבלת ליגת העל

 

עד כה עצרה המשטרה שישה אוהדים החשודים בהתפרעות האלימה, ביניהם אחד החשודים בדקירה והם יובאו הבוקר לדיון בבקשה להאריך את מעצרם. היו"ר מוחמד אבו יונס, יחד עם חברי ההנהלה, ביקר אתמול (שני) את שני הפצועים והוא לוקח קשה את המצב. לצד זה הוא הבהיר בשיחה עם ynet כי אינו מתכוון להרים ידיים: "אני לא יכול לעזוב עכשיו את הקבוצה". 

 

מוחמד אבו יונס בני סכנין התאחדות לכדורגל (צילום: אורן אהרוני)
"לא צריך למחות בצורה הזו". אבו יונס(צילום: אורן אהרוני)

 

"האנשים שעשו את מה שעשו הם לא אוהדים שרוצים את טובת הקבוצה", אמר אבו יונס. "לפני שנתיים שיחקנו מול הפועל ת"א במושבה, הובלנו במשחק ולמרות שהיינו בדרך לליגה הלאומית 4,000 אוהדים מחאו כפיים ועודדו את הקבוצה. לא ראיתי שמקללים ומתפרעים. לא נעים להפסיד בבית ואני מבין את התסכול אבל לא צריך למחות בצורה כזאת. זה מבייש את כל הכדורגל הישראלי ואותי במיוחד. אני ממש מתבייש".

 

אבו יונס המשיך: "אי אפשר לקרוא לקומץ המתפרע אוהדים, מדובר בבודדים. אנחנו קוראים למשטרה לטפל בנושא, יש לנו את הצילומים מהאצטדיון והם יכולים לעצור את אותם אוהדים מתפרעים. הבאנו לקבוצה שחקנים טובים, שאני עדיין מאמין בהם, אבל אנחנו סובלים מתחילת העונה ממכת פציעות. השבוע נצרף 2-3 שחקנים, נחזק את הקבוצה ונעבור את התקופה הזו. אנחנו במלחמת הישרדות".

 

אצטדיון דוחא אחרי המהומות (צילום: פרטי)
אצטדיון דוחא אחרי המהומות(צילום: פרטי)

 

"אל תמהרו עם העונש", אבו יונס שלח מסר לדיינים. "בית הדין צריך להעריך את העבודה שלי, של ההנהלה ושל האנשים השפויים שרואים את הכדורגל כספורט והנאה ולא לשחק לידיים של הבודדים שרק רוצים להרוס כל חלקה טובה. בית הדין צריך לדעת כי מדובר בבודדים".

 

הבלם-קשר דויד קוחיה והחלוץ מיקולה קבטליוק שגורשו בשבוע שעבר מהארץ בטענה שלא היה בידיהם את המסמכים המתאימים, צפויים לנחות בישראל ביממה הקרובה. המאמן גיורגי דרסליה ביקש מההנהלה לנסות לצרף את עמית זנטי ושלומי אזולאי ממכבי חיפה ובמקביל לבדוק מול מכבי ת"א אפשרות להשאיל מהם שחקן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
מוחמד אבו יונס
צילום: אביהו שפירא
מומלצים