שתף קטע נבחר

דודי לבנטל הוא הזוכה של המחזור ה-22 בליגת החלומות

הנבחרת שהרכיב לבנטל התבססה על שחקנים ממכבי ת"א, בני יהודה ומכבי חיפה. היא הביאה לו טלוויזיה לנקו 50 אינץ'. יודעים מי יהיו הכוכבים של המחזור ה-23? חושבים שאתם מסוגלים לבנות נבחרת מנצחת? קדימה, למה אתם מחכים, היכנסו לליגת החלומות של ynet

 

דודי לבנטל הוא הזוכה הגדול של המחזור ה-22 בליגת החלומות - המשחק הרשמי של ליגת העל, בשיתוף Real Manager, מינהלת הליגות בכדורגל ו"סופרגול". הנבחרת המנצחת שבנה זיכתה אותו בטלוויזיה לנקו 50 אינץ'. איך הוא עשה את זה? קבלו את הנבחרת שלו.

 

לטבלת ליגת העל

 


 

נבחרת מחזור 22 ליגת החלומות ()
הנבחרת שהביאה לדודי לבנטל טלוויזית לנקו 50 אינץ'

 

שוער: פרדראג ראיקוביץ' (מכבי ת"א).

 

הגנה: שי קונסטנטין (בני יהודה, קפטן), מתן בלטקסה (בני יהודה), שרן ייני (מכבי ת"א), עבד אלחמיד (הפועל ב"ש), אופיר דוידזדה (מכבי ת"א).

 

קישור: ג'ורג' מנדז'ק (מכבי חיפה), סינטיהו סלליך (מכבי חיפה), אריק סאבו (הפועל ב"ש).

 

התקפה: ירדן שועה (מכבי חיפה), מאוויס צ'יבוטה (בני יהודה).

 

בכל מחזור אפשר לזכות בטלוויזיה לנקו 50 אינץ' ()
בכל מחזור אפשר לזכות בטלוויזיה לנקו 50 אינץ'

 

לבנטל (47), נשוי פלוס שישה ילדים גר במבוא חורון ואוהד דווקא את הפועל כפר סבא. "בהגנה הצבתי את ראיקוביץ' דודזאדה וייני, שהם כולם שחקני הגנה של מכבי תל אביב מהסיבה הברורה שהיא כרגע ההגנה הטובה בליגה", טוען לבנטל. "יחד איתם הצבתי גם שני שחקני ההגנה של בני יהודה כי הם לא מרבים לספוג ובנוסף זו הגנה שמעורבת בשערים, וכך גם היה - הם שמרו על שער נקי וגם היו מעורבים בשערים כשאחד מהם גם כבש". למעשה, שחקני ההגנה של בני יהודה סידרו ללבנטל לא פחות מ-472 נקודות, גם בגלל ששי קונסטנטין קיבל את סרט הקפטן אצלו.

 

עוד אמר הזוכה הגדול של המחזור ה-22: "לגבי הקישור, הלכתי על הקישור של מכבי חיפה והצבתי את סלליך ומנדז'ק, הקישור שלהם חזק ובמחזורים האחרונים הם גם כבשו או בישלו שערים, דווקא במחזור הזה זה פחות עבד וההרחקה של מנג'זק אפילו הורידה לי נקודות".

 

"בהתקפה הצבתי את צ'יבוטה, לאחרונה הוא מרבה לכבוש, בטח אחרי ששועה עזב, לכן היה לי ברור שהוא יכבוש או לפחות יהיה מעורב בשערים, וזה הסתיים עם צמד. בנוסף אליו הצבתי את שועה בהנחה שיבקיע גם במדי מכבי חיפה, אבל לרוע מזלי הוא לא שותף".

 

בני יהודה  (צילום: אורן אהרוני)
יופי של קפטן. קונסטנטין(צילום: אורן אהרוני)

 

מי שכן סידרו לו לא מעט נקודות היו שחקני הספסל, בעיקר אלו של בני סכנין,

שהצליחו להוציא ממכבי ת"א תיקו מפתיע. מחמוד קנדיל ואלבאן פנישי היו אחראיים ביחד ל-93.5 נקודות, מספר יפה מאוד ביחד לשחקני ספסל.

 

יודעים מי יהיו הכוכבים של המחזור הקרוב? חושבים שאתם מסוגלים לזכות במקום הראשון? קדימה, למה אתם מחכים, היכנסו לליגת החלומות של ynet, בנו נבחרת ותוכלו לזכות בפרסים מדהימים. הזוכה הגדול בכל מחזור יזכה בטלוויזיה לנקו 50 אינץ' ומקומות 4-2 יקבלו שוברים של 300 שקלים לרכישה ברשת רנואר. בסוף העונה המקום הראשון ייקח הביתה סיטרואן C1 חדשה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים