שתף קטע נבחר

בנין: "זו תעודת עניות לכדורגל בארץ שאני לא מאמן"

שחקן הנבחרת לשעבר דיבר בתוכנית הספורט של ynet על התקופה בסכנין ("לא הקשיבו למה שאמרתי להם"), על הסיבות לכך שנשאר בבית ("הלך הרוח הוא שאני מקצוען מדי") ועל הרצון העז לחזור לאמן: "יש לי המון מה לתרום". צפו

 

טל בנין התראיין אתמול (ראשון) בתוכנית הספורט של ynet ודיבר על התקופה הקצרה כמאמן בני סכנין, על הבעיות של הכדורגל הישראלי ועל השאיפות שלו לחזור לאמן כמה שיותר מהר.

 


 

"אני שיניתי את צורת המשחק של סכנין", סיפר בנין על תקופתו בקבוצה, שסיימה במקום ה-11 בעונה שעברה (הגיע בינואר הקודם ופוטר בקיץ). "מקבוצה שמסתגרת ומחפשת את המתפרצות, כפי ששיחקו בעידן יוסי אבוקסיס, דגלתי במשחק התקפי. בסכנין טעו שלא הקשיבו למה שאמרתי. זה לא התאים לי".

 

"דגלתי במשחק התקפי". טל בנין (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
"דגלתי במשחק התקפי". טל בנין(צילום: ראובן כהן)

 

"אני חושב שזו תעודת עניות של הכדורגל הישראלי שאני לא מאמן",

המשיך בנין. "הלך הרוח הוא שאני מקצוען מדי. אני לא מאמן כדי להיות על הגלגל, לא מאמן כדי להתפרנס, אני מאמן כי אני אוהב את המקצוע. אני חושב שיש לי הרבה מה לתרום. הכדורגל שלנו הולך לסוג של אבדון כי הוא חברי מדי".

 

"במכבי תל אביב כבר מזמן הפנימו את העניין", הוא אומר. "אתה רואה קבוצה שהיא יציבה, יש למאמן לגיטימציה להחליט ולהיכשל. הפועל באר שבע גם אולי התחילה להפנים. בכל קבוצה שעבדתי בה פנו אליי פעם שנייה ולפעמים שלישית. מתי אחזור? כשיגיע הרגע, אני יכול לאמן בכל רמה, אני פתוח גם לנבחרת הצעירה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
טל בנין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים