שתף קטע נבחר

יואב כץ: "הסיכוי לעלות לפלייאוף העליון - 50 אחוז"

אחרי ה-0:0 מול מכבי חיפה, הבעלים של הפועל חיפה דיבר על הסיכויים של קבוצתו לסיים בין שש הראשונות: "חייבים לנצח את הפועל ב"ש בטוטו-טרנר". שלושה אוהדים הורחקו ל-30 יום ממשחקי הקבוצה בגין השלכת חפצים למגרש

הפועל חיפה אמנם עצרה את רצף שני ההפסדים, למ.ס אשדוד ובני יהודה, כשסיימה ב-0:0 מול מכבי חיפה בדרבי אבל גם רשמה משחק חמישי ללא ניצחון שהשאיר אותה במקום השביעי בליגה עם נקודה פחות מהפועל חדרה השישית, שאם תישאר שם תעלה לפלייאוף העליון. 

 

לטבלת ליגת העל

 

בעלי הקבוצה יואב כץ אמר: "הסיכוי שלנו להגיע לפלייאוף העליון עומד כיום על 50 אחוז. אם אנחנו רוצים להגיע לשם נהיה חייבים לנצח את הפועל באר שבע בטוטו-טרנר בשני הבא. אנחנו לא תלויים בעצמנו אבל אם נעשה תיקו בב"ש, חדרה יפסידו ובית"ר לא תנצח בנתניה, יהיה לנו סיכוי מצוין. כרגע המצב הוא כך ששלוש קבוצות רוצות כרטיס אחד".

 

יואב כץ (צילום: אלעד גרשגורן)
"שלוש קבוצות רוצות כרטיס אחד". יואב כץ(צילום: אלעד גרשגורן)

 

"בשלוש השנים האחרונות אנחנו מעל מכבי חיפה בטבלה, אתמול בן אז'ובל פגע בקורה והיו לנו עוד ארבעה מצבים להבקיע וזה לא קרה. הדבר הכי חשוב הוא שבאו 25 אלף איש למאורע החברתי הגדול ביותר של העיר חיפה, שום אירוע בחיפה לא מביא כמות כזו", כץ סיכם.

 

חוליית הקישור של גילי ורמוט, ראסמוס שוסטאדט ולירן סרדל זכתה למחמאות על ההקרבה במשחק, שהתקיים תחת תנאי מזג אוויר לא פשוטים בסמי עופר שכללו רוחות עזות.

 

שלושה אוהדים הורחקו ל-30 יום

המשטרה הרחיקה מהמגרשים שלושה אוהדים של הקבוצה למשך 30 יום, לאחר שעל פי החשד השליכו חפצים לכר הדשא באצטדיון סמי עופר.

 

השלושה עוכבו לחקירה מיד בתום המשחק ובסיומה הורחקו ממשחקי קבוצתם כאמור, תוך התחייבות להתייצב בתחנת המשטרה בזמן משחק. מהיחידה למאבק באלימות בספורט של משטרת ישראל נמסר כי הם יגלו אפס סובלנות כלפי כל גילויי אלימות במגרשי הספורט והם יינקטו בכל הכלים העומדים לרשותם על מנת לפעול כנגד מקרים מסוג זה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יואב כץ
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים