שתף קטע נבחר

קלינגר: "ראינו בליגת האלופות שהכל יכול לקרות"

במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל ת"א (שבת, 20:30) שיקבע האם בית"ר ירושלים תעפיל לפלייאוף העליון, קלינגר מסרב לוותר. הקפטן עידן ורד: "השבוע באתי לאימונים כמו לוזר"

בית"ר ירושלים תארח בשבת (20:30) את הפועל ת"א במסגרת המחזור ה-26, האחרון בעונה הסדירה, במה שיהיה מבחינתה המאבק על הסיכוי הקלוש להשתחל בכל זאת לפלייאוף העליון. הבוקר (חמישי) הקבוצה קיימה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן ניר קלינגר והקפטן עידן ורד.

 

לטבלת ליגת העל

 

"ראינו אתמול ושלשום בליגת האלופות שהכל יכול לקרות. אנחנו צריכים קודם כל לעשות את העבודה שלנו ואז להסתכל על המשחקים האחרים. אנחנו יודעים כמה המשחק חשוב לאוהדים ולמועדון", התייחס קלינגר לסיכויים של קבוצתו להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. "המטרה שלנו לנצח במשחק מול הפועל ת"א. זה כל מה שאנחנו מרוכזים בו".

 

בית
עדיין מאמין. קלינגר(צילום: עוז מועלם)

 

המאמן התייחס להפסד במחזור הקודם למכבי נתניה, שפגע מאוד בסיכויי הקבוצה לפלייאוף: "אני לא חושב שיש בעיה מנטלית. במשחקים האחרונים היו שגיאות של שחקנים ושופטים ואלה דברים שצריך לעבור. עד למשחק מול נתניה הייתה לנו צבירת נקודות טובה. לא ניכנס עכשיו למה שקרה במשחקים האחרונים, אבל זה פגע ביכולת שלנו ובקבוצה. עכשיו אנחנו מתרכזים באיך להגיע הכי נחושים ומוכנים למשחק מול הפועל".

 

"היה מתבקש שב-20 הדקות האחרונות מול נתניה נהמר על כל הקופה, אבל לפני זה שלטנו במשחק. מאוד רצינו להשוות אבל לא הייתה הפקרות. לקראת הפועל אנחנו מתרגלים כל מיני הרכבים, יהיו שינויים, אבל אני לא אומר אותם בינתיים", הוסיף קלינגר.

 

הסיכוי של בית

הקפטן הוסיף: "לא מעניין כרגע מה יהיה עם חדרה או הפועל חיפה, אנחנו חייבים לבוא ולתת 100 אחוז בשביל הקהל, ניר והאוהדים. השבוע הגעתי כל יום לאימונים כמו לוזר ואני לא אוהב את זה, אז אנחנו צריכים לנצח. עם כל מה שקרה בקיץ עם חילופי הבעלים והסגל ידענו שעומד להיות תהליך וזה ייקח זמן".

 

 

רפואה: "לא אתן למצב להשפיע על השחקנים"

בין התביעות והבלאגן הניהולי, להפועל ת"א יש גם משחק ליגה בשבת (20:30) – מול בית"ר ירושלים בטדי. היום (חמישי) קיים המאמן קובי רפואה מסיבת עיתונאים ודיבר על המצב בקבוצה. "מבחינתנו המשחק נגד מכבי פתח תקווה הוא היסטוריה", פתח המאמן, "בליגה הזאת הפסד אחד ואתה למטה, ניצחון ואתה למעלה. לבית"ר יש את הרצונות והשאיפות שלה, אבל גם לנו יש את שלנו".

 

קובי רפואה הפועל תל אביב (צילום: קובי קואנקס)
רפואה. "לא אתן לאף אחד להפריע"(צילום: קובי קואנקס)

 

"המאמן התייחס, כמובן, לפרשיות סביב המועדון: "אני והשחקנים קוראים ומבינים את כל מה שכתוב,

אבל אני לא אתן לזה להשפיע עליהם. אני והאנשים שמסביב מנסים לנטרל את זה. זה לא תירוץ מבחינתנו".

 

 

"מבחינתי הקבוצה שנקראת הפועל ת"א ומתחם האימונים הזה מבחינתנו הוא חסין מרעשים ולא ניתן לאף אחד להפריע" ,סיים המאמן.


פורסם לראשונה 07/03/2019 11:14

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שאבי
ניר קלינגר
צילום: עמית שאבי
מומלצים