שתף קטע נבחר

במכבי חיפה לא מתרגשים מהתיקול של דוס סנטוס: "קורה 20 פעמים באימון"

הירוקים החליטו להתעלם מהאירוע באימון בשלישי בו פגע הברזילאי במנואל איטורה. שחקן בקבוצה לקראת משחק ההכתרה הצפוי של מכבי ת"א נגד החיפאים בשבת (21:00): "לא רוצים שיחגגו נגדנו"

אליסון דוס סנטוס המתוסכל מהעובדה שמעמדו נפגע מהרגע בו מרקו בלבול הגיע למכבי חיפה, תיקל אמש (שלישי) את מנואל איטורה באימון, אבל בקבוצה לא התרגשו: "זה קורה 20 פעמים בכל אימון. לא צריך לעשות עניין מדבר כזה".

 

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 

חיפה מאיצה את הכנותיה לקראת משחק הליגה באצטדיון בנתניה מול מכבי ת"א (שבת, 21:00), בו עשויים הצהובים לזכות באופן רשמי באליפות.

 

דוס סנטוס. עצבני (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
דוס סנטוס. עצבני(צילום: ראובן כהן)

 

הירוקים מבינים שהיריבות הגדולה בין המועדונים ובין הקהלים הופכת את המפגש לחשוב מאוד, והדבר האחרון שהקהל שלהם רוצה זה שהתל-אביבים יחגגו על חשבונם. "אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח. ברור לנו שמכבי ת"א תזכה העונה באליפות, אבל נעשה הכל כדי שזה לא יקרה אצלנו", אמר שחקן במכבי חיפה.

 

ארנסט מאבוקה, שהורחק מול בני יהודה, ייעדר מהמשחק, ובעקבות כך רמי גרשון נמצא בתמונת ההרכב. גם אעיד חבשי צפוי לשוב להרכב. בלבול מתלבט לגבי חוליית ההתקפה כאשר ניקיטה רוקאביצה עשוי לאבד את מקומו בהרכב. המאמן ישוב למערך של שלושה בלמים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
אליסון דוס סנטוס
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים