שתף קטע נבחר

הכדורגלן העצור ישוחרר בצהריים?

השחקן, שצו איסור פרסום על שמו הוצא בשבוע שעבר, יובא לדיון בבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה ועשוי להשתחרר לביתו. אשתו: "הוא שבר כלי". אוהדי הקבוצה יגיעו לתמוך בו

בבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה יובא בצהריים (ראשון) השחקן שנתפס בשבוע שעבר במהלכה של נסיעה לילית בכביש החוף כשהוא נוהג במהירות מופרזת (205 קמ"ש) במכונית המרצדס שלו, ובגופו כמות אלכוהול פי שלושה מהמותר (773 מ"ג).

 

כזכור, בית המשפט לתעבורה שיחרר אותו למעצר בית, אבל המשטרה ערערה ובית המשפט המחוזי בלוד האריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים.

 

השחקן מובא לבית המשפט (צילום: אורן אהרוני)
הכדורגלן העצור במסדרונות בית המשפט(צילום: אורן אהרוני)

 

מקרובי השחקן מעריכים כי למרות החשדות החמורים נגדו ובקשתה של המשטרה לעצור אותו עד תום ההליכים, הוא ישוחרר היום בתנאים מגבילים. אשתו של השחקן סיפרה: "הוא שבר כלי. מתקשה לעכל איך נשאר במעצר ימים ארוכים כל כך. הוא נראה חיוור".

 

היום צפויים להגיע כמה מאוהדי הקבוצה לעודד אותו בבית המשפט, למרות שהדיון צפוי להתנהל בדלתיים סגורות לבקשת עורך דינו. "כולם מבינים שמדובר בשורה של עבירות חמורות, נסיעה בלי ביטוח ורישיון מתאים למדינת ישראל, שמשום מה לא הוסדר, נסיעה תחת השפעת אלכוהול ומהירות מופרזת, עבירות קשות וחמורות, ולכן הוגש נגדו כתב אישום בהליך שיפוטי מהיר וגם רישיונו נשלל. כולנו תקווה שהיום ישחררו אותו למעצר בית. לא נראה שעד עתה הוא בכלל הבין את חומרת העבירות נגדו", הסביר אחד האוהדים של הקבוצה שצפוי להגיע לתמוך בו.

 

הדיון בדלתיים סגורות (צילום: אורן אהרוני)
הדיון בדלתיים סגורות(צילום: אורן אהרוני)

 

בעלי המועדון בה משחק הכדורגלן עדיין בוחן את הצעדים נגד מנכ"ל הקבוצה ובכיר נוסף שהיו עם השחקן במסיבה שבה השתכר: "הם סיפרו מה קרה מהצד שלהם, אני רוצה לשמוע גם את השחקן ואז אחליט מה אעשה ובאיזה דרך אנהג. אני סומך על מערכת המשפט במדינת ישראל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
הכדורגלן העצור
צילום: אורן אהרוני
מומלצים