שתף קטע נבחר

כדורגל נשים: אס"א ת"א הגדילה את הפער בפסגה

המוליכה ניצחה 0:3 את מ.כ רמת השרון וניצלה את המעידה של קריית גת (1:1 מול חולון) גדי לפתוח פער של שלוש נקודות בפסגה

מוליכת ליגת העל לנשים בכדורגל, אס"א תל־אביב (47 נקודות), הגדילה אמש (ה') במחזור ה־23 בבית העליון את הפער בפסגה לשלוש נקודות מהאלופה מ.ס קריית־גת (44), לאחר שהביסה באצטדיון גרונדמן 0:3 את מחזיקת הגביע מ.כ רמת־השרון (25) מהמקום החמישי, בעוד השנייה סיימה במגרש החדש בחולון בתיקו 1:1 מול הרביעית מכבי (30).

 

מכבי כשרונות חדרה (34) מהמקום השלישי הייתה חופשית. בכך גם הסתיים הסיבוב הראשון בפלייאוף העליון, מה שאומר שעד לסיום לכל קבוצה יש ארבעה משחקים, שבהם ניתן להשיג 12 נקודות.

 

בבית התחתון גם הסתיים סיבוב הפלייאוף הראשון, עם קיום משחקי המחזור ה־21. האקדמיה לכדורגל בנות (16) גברה בשפיים 1:2 על בנות־נתניה (13), טיפסה למקום השמיני והורידה אותה במקומה למקום האחרון. נראה שבכך גורל קבוצת עיר היהלומים נחרץ לנשור לליגת המשנה. זאת מאחר שהאקדמיה לא יכולה לרדת ליגה, והפער מהמקום השביעי, בו נמצאת הפועל רעננה (18), עומד על חמש נקודות, כשנותרו רק תשע בקופה.

 

מכיוון שבנות האקדמיה גם לא יכולות ללכת למבחנים מול השנייה בלאומית, רעננה והעולה החדשה הפועל באר־שבע (19) מהמקום השישי, שסיימו בפארק רעננה בתיקו 1:1, ייאבקו נגד הכרטיס למשחקי ההישרדות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אס"א בפסגה
צילום: עוז מועלם
מומלצים