שתף קטע נבחר

נדיר: משחק חוזר בגלל טעות שיפוט

פרסום ראשון: שופט המשחק בין מכבי צור שלום לא.ס רמת אליהו בשמינית גמר גביע המדינה לנערים ב' שהוכרע בדו-קרב מהנקודה הלבנה קבע: חמשת הבועטים הראשונה מכל קבוצה יבעטו את שאר הפנדלים. צור שלום הגישה ערעור שהתקבל: "אין ספק כי מדובר בטעות חוקתית מהותית"

שלב שמינית גמר גביע המדינה לנערים ב' בין מכבי צור שלום לא.ס רמת אליהו סיפק לנו סיפור הזוי למדי והחלטה יוצאת דופן של בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, על קיום משחק חוזר.

 

המשחק בין הקבוצות הסתיים ב-2:2 אחרי 120 דקות, והן הלכו לפנדלים. אחרי חמש בעיטות לכל קבוצה ו-4:4 מאמנת צור שלום קרן קנפו ניגשה להזמין שחקן אחר שלא בעט, אך השופט מיכאל זהבי החליט שרק השחקנים שבעטו את הפנדלים הראשונים רשאים להמשיך לבעוט.

 

מאבק על כדור (צילום: EPA)
(צילום: EPA)

 

במקום התפתח ויכוח והשופט איים להרחיק את המאמנת. בסופו של דבר חמשת הבועטים הראשונים מכל קבוצה בעטו גם את הבעיטות הבאות והמשחק הסתיים בניצחון 9:10 של רמת אליהו. צור שלום הגישה ערעור, ואמש החליטו עורכי הדין אסף הדסי אב"ד, אורטל קליין ונזי חלבי לקיים משחק חוזר.

 

בפסק הדין נכתב: "במקרה דנן אין ספק כי מדובר בטעות חוקתית מהותית הנוגעת לעיקרון בסיסי המופיע בחוקת הכדורגל, ובו אין לשופט כל שיקול דעת לסטות ממנו... הגענו לכדי מסקנה כי לא ניתן להותיר את החלטת ועדת הליגה והגביע על כנה המנציחה טעות שיפוט מהותית, לפיכך אנו מורים על קיומו של משחק חוזר בין הקבוצות אשר יתקיים מהר ככל האפשר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים