שתף קטע נבחר

בניון ירוויח 400 אלף שקל בעונה כמנהל המקצועי של בית"ר

שכרו של הקשר שייכנס לתפקיד החדש לאחר שיפרוש יהיה זהה לזה שהרוויח כשחקן. תקציב השחקנים יירד ל-20 מיליון שקל. רוני לוי צפוי להיות המאמן. ניר קלינגר אמור לחזור לעמוד על הקווים במחזור הקרוב

שכרו של יוסי בניון כמנהלה המקצועי של בית"ר ירושלים יהיה זהה לזה שקיבל כשחקן במועדון, כ-400 אלף שקל בעונה. כך נודע ל"ידיעות אחרונות".

 

לטבלת ליגת העל

 

על פי חוזהו של בניון, שנחתם ביום חמישי האחרון, הוא ישתכר כ-40 אלף שקל נטו לחודש, והוכנסו בו גם מענקים מיוחדים על זכייה באליפות או בגביע, השגת כרטיס לאירופה ומיקומים גבוהים. לבית"ר לא תהיה אפשרות להשתחרר מהחוזה.

 

יוסי בניון מודה לקהל (צילום: ראובן שוורץ)
השכר שלו לא ייפגע. בניון(צילום: ראובן שוורץ)

בניון יקבל שכר נמוך מזה של היו"ר בשנתיים האחרונות, אלי אוחנה, שמקבל כ-110 אלף שקל ברוטו לחודש, כשנותרו לו עוד שלוש שנים לחוזה. בניגוד לשנה תחת אלי טביב, שבה אוחנה התעקש לבטח את חוזהו בערבות אישית של חברו לשעבר, משה חוגג הסיר את הערבות האישית מחוזהו של אוחנה.

 

בחוזהו של בניון נקבע כי הוא יהיה הדמות הבכירה בקבוצה הבוגרת והוא זה שיקבע את האג'נדה, כולל קביעת זהות המאמן וסגל השחקנים. מבחינת ההיררכיה הניהולית אוחנה יהיה מעליו, אבל היו"ר לא יהיה מעורב בנושאים המקצועיים.

 

תקציב השחקנים, שעמד בעונה הנוכחית על 22 מיליון שקל (מתוך תקציב כולל של 64 מיליון), יירד במקצת לכ-20 מיליון. חוגג התחייב בשיחות עם בניון לזוז הצידה בכל הקשור להחלטות המקצועיות והוא ישאיר את הניהול השוטף למנכ"ל מוני ברוש.

 

אחרי שהתברר סופית כי בניון לא שבר את ידו במשחק נגד מכבי פ"ת בשבת, משחק הפרישה שלו יהיה בעוד שבועיים וחצי בטדי נגד מ.ס אשדוד. משחק הפרישה החגיגי יגיע בשלב מאוחר יותר, ייתכן מול קבוצת כוכבים ששיחקו איתו או נגדו במהלך הקריירה.

 

בית
אמור לחזור לעמוד על הקווים במחזור הקרוב. קלינגר(צילום: עוז מועלם)

 

בניון יתפנה בימים הקרובים למינוי המאמן הבא, שצפוי להיות רוני לוי, למרות שהמנהל המקצועי החדש עוד עשוי להיפגש בקרוב בחו"ל עם מאמן זר. ניר קלינגר, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, יחזור לעמוד על הקווים במשחק הקרוב בקריית-שמונה, אחרי שהגיע כבר לשני אימונים לקראת המשחק נגד מכבי פ"ת ויגביר בהדרגתיות את ההופעה לאימונים.

 

הנטייה בשלב הזה היא להשאיר את השוער איתמר ניצן ובמקרה כזה למכור את ארנסטס שטקוס. אגב, שחקן הקבוצה היחיד שלא פירסם ברשתות החברתיות הודעה בעקבות פרישתו של בניון, הוא הבלם טל בן חיים שיחסיו עם בניון היו מתוחים במהלך השנים. לבן חיים יש חוזה לעונה נוספת, אבל בניון מתכוון בכל מקרה להנחית בלם זר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יוסי בניון
צילום: עוז מועלם
מומלצים