שתף קטע נבחר

לאומית: ניצחונות יקרים להפועל פ"ת ולעכו

הקבוצה של מסאי דגו ניצחה 2:3 את אחי נצרת, זו של חיים לוי הכניעה 1:2 את הפועל מרמורק וטיפסה בטבלה אחרי רצף של שלושה הפסדים. 1:1 בין הפועל ראשון לציון לרמת השרון

הפועל פתח תקווה והפועל עכו השיגו הערב (רביעי) ניצחונות חשובים במסגרת המחזור ה-33 בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית, והתרחקו מעט מהאזור המסוכן.

 

לטבלת הליגה הלאומית

 

פתח תקווה, שפתחה את העונה במינוס 11 נקודות, ניצחה 2:3 את אחי נצרת והיא רחוקה שלוש נקודות מהמקום שמוביל למבחנים. אלון בוזורגי (18) וקאסיו פרננדס (27) כבשו לזכות האורחת, אבל גל לוי (25) ושגיא דרור (32) השוו פעמיים במחצית ראשונה קצבית. לוי השלים צמד בדקה ה-76 והעניק להפועל פתח תקווה את הניצחון.

 

הפועל ראשון לציון, הפועל רמת השרון (צילום: ראובן שוורץ)
ניר ברקוביץ'. ראשל"צ עדיין מתחת לקו האדום(צילום: ראובן שוורץ)

 

הפועל עכו גברה בביתה 1:2 על הפועל מרמורק והתאוששה מרצף של שלושה הפסדים. ינון אליהו כבש בדקה ה-14 וגל בראל הכפיל בדקה ה-45, לפני שרועי דיין צימק בדקה ה-63. בזכות הניצחון חלפה עכו בטבלה על פני מרמורק, בני לוד והפועל רמת השרון.

 

הפועל ראשון לציון עדיין בצרות, אחרי 1:1 ביתי מול הפועל רמת השרון. גיל יצחק העלה את הקבוצה של ניר ברקוביץ' ליתרון בדקה ה-14, אבל מוטי מלכה איזן בפנדל בדקה ה-52 אחרי הכשלה ברחבה. בני לוד סיימה ב-0:0 מול נועלת הטבלה, הפועל איכסל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים