שתף קטע נבחר

הדרי: "איזי הביא אותי כדי להשאיר את הקבוצה בליגה"

המאמן, שהגיע למשחק אחד בעקבות פיטוריו של תומר קשטן אחרי הראיון הבלעדי ב"ידיעות אחרונות", העביר אימון בכורה ואמר: "הקבוצה קרובה לליבי". הקפטן עדן שמיר ביקש מחבריו לשים את הרעש התקשורתי בצד

אחרי הזעזוע הגדול בק"ש, שהתרחש בעקבות הראיון הבלעדי של תומר קשטן ב"ידיעות אחרונות" שתקף את הבעלים איזי שירצקי שלא נשאר חייב והחליט לפטרו, העביר הבוקר שמעון הדרי אימון בכורה בק"ש.

 

לטבלת ליגת העל

 

הדרי הגיע בשעות הבוקר למתחם האימונים, קיים שיחה עם המנכ"ל יוסי אדרי ולאחר מכן שיחה עם השחקנים. הדרי הבהיר לשחקניו: "אנחנו מגיעים למשחק אחד, קרב אחד על עונה שלמה. אני מצפה מכל אחד שיעשה הכל למען המועדון הזה שקרוב לליבי. איזי הביא אותי כדי להשאיר את הקבוצה בליגה וביחד נעשה את זה בעזרת השם".

 

שמעון הדרי מאמן קריית שמונה (צילום: אביהו שפירא)
שמעון הדרי באימון קריית שמונה(צילום: אביהו שפירא)

שמעון הדרי מאמן קריית שמונה (צילום: אביהו שפירא)
(צילום: אביהו שפירא)

 

הדרי מתכוון לקיים עוד שלושה אימונים עד למשחק מול סכנין (ראשון, 20:30) ומי שיחזור להרכב הוא סמואל בראון שקשטן החליט לספסלו בניגוד לרצונו של איזי שירצקי. שחקני הקבוצה, בראשות הקפטן עדן שמיר, קיימו במהלך היממה האחרונה שיחות בהן שמיר ביקש מחבריו לשים את הרעש התקשורתי הגדול בצד ולבוא מוכנים למשחק החשוב: "אף אחד לא רוצה כתם של ירידת ליגה", אמר שחקן בקבוצה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
שמעון הדרי
צילום: אביהו שפירא
מומלצים