שתף קטע נבחר

פדרו גלבאן שוב נדרש לעזוב את ישראל

המאבק להישארותו של כדורגלן העבר ומשפחתו נפתח מחדש, אחרי שבסוף השבוע הוא קיבל מרשות ההגירה הודעה לעזוב את ישראל עד ה-30 ביוני. עורך דינו כינס מסיבת עיתונאים דחופה

רשות ההגירה שוב מאיימת לגרש את פדרו גלבאן ומשפחתו ממדינת ישראל. אחרי שנראה היה שכדורגלן העבר בדרך לקבלת מעמד של תושב וכבר קיבל אשרת עבודה, לא רק שהוא טרם קיבל אזרחות ישראלית, אתמול (ו') הוא קיבל הודעה חדשה לפיה הוא חייב לעזוב את הארץ עד ה-30 ביוני.

 

כזכור, לפני מספר חודשים היו גלבאן, אשתו וארבע בנותיו (שנולדו בישראל) בדרך לשדה התעופה לקראת גירושם מישראל ורק בהתערבות מספר גורמים, כולל נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין והבעלים לשעבר של בני יהודה משה דמאיו, בוטלה ההחלטה לגרשו.

 

הטקס לכבוד פדרו גלבאן (צילום: ראובן שוורץ)
גלבאן ומשפחתו בטקס שארגנה בני יהודה(צילום: ראובן שוורץ)

 

גלבאן קיבל לאחר מכן אישור עבודה זמני ואף הצטרף להפועל ראשל"צ מהליגה הלאומית. כעת נפתח המאבק להשארתו בארץ מחדש. בסביבתו קיבלו בתדהמה את ההחלטה, ועורך דינו תומר

ורשה החליט לכנס מחר (א') מסיבת עיתונאים דחופה כדי למנוע את גירוש המשפחה.

 

גלבאן נחשב לאדם שמייצג בצורה חיובית את מדינת ישראל בארגנטינה. כך למשל, לפני שנה, כאשר ליונל מסי וחבריו לנבחרת סירבו להגיע לישראל למשחק הידידות שתוכנן בירושלים, עסקה התקשורת במדינה הדרום אמריקנית בהרחבה בנושא. גלבאן התראיין אז למספר תחנות רדיו וטלוויזיה במולדתו, שיבח את מדינת ישראל ותאר את החיים בה כטובים יותר בהשוואה לארגנטינה.

 

עו"ד ורשה: "יש הרבה חדשות והתפתחויות מכמה זויות. אנו נפרסם אותם מחר במסיבת העיתונאים. אני בטוח שיהיה הרבה רעש בנושא. הגיע הזמן שתתקבל החלטה לאפשר לפדרו להישאר באופן קבוע בישראל שבה הוא רואה את ביתו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
פדרו גלבאן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים