שתף קטע נבחר

אוהדי מכבי חיפה הפגינו מול ביתו של הבעלים

חולצות שחורות, שלטים ושירי מחאה: עשרות אוהדים ירוקים מחו מול ביתו של יעקב שחר בתל אביב: "הזוי מה שקורה, היריבות מתקדמות ואצלנו הזמן עמד מלכת". מהמועדון נמסר בתגובה: "כל עוד מחאתם לא אלימה - זו זכותם"

עשרות אוהדי מכבי חיפה הגיעו היום (ו') לבושים בחולצות שחורות כדי להפגין מול ביתו של יעקב שחר. האוהדים הניפו שלט ענק עליו נכתב "מכבי חיפה בת ערובה" ושרו שירים נגד הקבוצה.

 

המפגינים הגיעו מכל רחבי הארץ. אושר וקנין, שהגיעה מאופקים, אמרה: "כבר 8 שנים שהמועדון לא מצליח להתרומם והקהל מצביע ברגליו. יש תחושה שבחיפה נעצרנו והזמן עמד מלכת. בינתיים הקבוצות מתקדמות ולא ניתן להדביק את הפער. הזוי מה שקורה פה. בעבר שחקנים רק חלמו ללבוש את החולצה הירוקה והיום הם לא רוצים להגיע".

  

דוד ארז, שהגיע עם התינוקת שלו מירושלים, אמר: "הפכנו את בני יהודה לסניף. הביאו שחקנים בינוניים שלא יתרמו לנו כלום. הטעויות נמשכות ולא רואים פיתרון באופק".

 

משה, שאוהד את הקבוצה כבר עשרות שנים, הוסיף: "אני מאד מכבד את שחר. הוא השקיע מכספו ומזמנו למען מכבי חיפה ויש אליו הערכה. אבל בשנים האחרונות שום דבר לא זז".

 

הפגנת אוהדי מכבי חיפה (צילום: ראובן שוורץ)
השלט שהניפו האוהדים(צילום: ראובן שוורץ)

 

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "אנו מודים למעל 10,000 אוהדים שרכשו מנויים. בעוד 10 ימים המכירה תיפתח לקהל הרחב לכלל האצטדיון ואלפים נוספים יצטרפו. אנו נעשה הכל לגרום לקהל שלנו גאווה ונעמיד קבוצה ראויה. לא כולם חייבים להסכים עם דרכנו וכל עוד מחאתם לא אלימה, זו זכותם".

 

 

שמעון אלבז השתתף בהכנת הידיעה
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
הפגנת האוהדים
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים