שתף קטע נבחר

בגלל 20 אלף דולר: פוצץ המו"מ בין מאור בוזגלו למכבי חיפה

הקשר כבר היה על סף סיכום אצל הירוקים, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, אבל הסאגה לא רוצה להיגמר. בוזגלו דרש 570 אלף דולר בחוזה לשנתיים. הירוקים היו מוכנים לשלם רק 550 אלף והמו"מ בין הצדדים שוב תקוע

הסאגה לא נגמרת. זה כבר היה נראה כי מאור בוזגלו בדרך לחזרה לקדנציה שלישית בירוק, אבל המו"מ בין הקשר לבין מכבי חיפה פוצץ הערב (רביעי) שוב - הפעם בגלל פער של 20 אלף דולר בלבד.

 

כפי שפורסם הבוקר לראשונה ב-ynet, הצדדים שבו למו"מ, ובוזגלו אף הסכים להפחית בדרישותיו. הירוקים שידרגו מצידם את ההצעה לשנתיים בסך 550 אלף דולר לכל התקופה. בוזגלו מצידו דרש תחילה 600 אלף, אך לאחר מכן הסכים להתגמש ודרש 570 אלף. הירוקים סירבו והבהירו שלא יעלו את ההצעה ובנקודה זו המו"מ פוצץ.

 

מאור בוזגלו (צילום: ראובן שוורץ)
הסאגה לא נגמרת. בוזגלו(צילום: ראובן שוורץ)

 

גורמים המעורבים בעסקה הבהירו שהצוות המקצועי בירוק מאוד רוצה את בוזגלו וכרטיס טיסה למחנה האימונים כבר הוזמן לו. השאלה הגדולה היא אם בוזגלו יחזור בו.

 

בעונה שעברה, למי ששכח, שיחק בוזגלו בבית"ר ירושלים, בה הרוויח כ-250 אלף דולר לעונה, אך סירב להמשיך במועדון באותם תנאים והפך לשחקן חופשי. ב-25 הופעות ליגה הוא כבש ארבעה שערים ובישל שישה נוספים.

 

שידרג את ההצעה. שחר (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שידרג את ההצעה. שחר(צילום: עוז מועלם)

 

הקשר בן ה-31, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, המשיך גם לבוגרים, עזב וסגר מעגל לפני שנתיים כשחתם שוב אצל הירוקים. פציעה שניה בברך גרמה לו להיעדר מהמגרשים לתקופה ארוכה והובילה לפרידה בין הצדדים.


פורסם לראשונה 26/06/2019 15:22

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מאור בוזגלו
צילום: עוז מועלם
מומלצים