שתף קטע נבחר

"אין טעם להשאיר את גלבאן ומשפחתו בישראל"

רשות האוכלוסין ממשיכה לטעון שהשחקן צריך לעזוב את ישראל באופן מיידי והגישה את עמדתה בנושא: "יש לדחות את הבקשה לצו ביניים". עו"ד של גלבאן: "מאמינים שהצדק ייצא לאור"

רשות האוכלוסין הגישה היום (שני) לבית הדין לעררים בירושלים את עמדתה בנושא גירושו של פדרו גלבאן, וכצפוי אין שינוי בדרישתה.

 

"מדובר בזר ששהה בישראל מכוח רישיון מומחה כשחקן כדורגל. הוא מיצה את תקופת העסקתו בישראל, משהותר חוזהו האחרון בקבוצה בה שיחק. נעשו מספר ניסיונות, על אף ששהה שלא כדין, להמשיך לעבוד בישראל שלא צלחו. לא נמצא כל טעם הומניטרי מיוחד בעניינו המצדיק את המשך שהותו ובני משפחתו בישראל".

 

פדרו ופמלה גלבאן עם הילדים (צילום: אורן אהרוני)
גלבאן ומשפחתו(צילום: אורן אהרוני)

 

עוד טוענת הרשות כי: "לעוררים ניתנה על ידי שר הפנים תקופת התארגנות לצורך יציאתם מישראל עד ל-31 במאי 2019 ובהמשך אף הוארך הרישיון עד ל-30 ביוני. למעשה, הארכת רישיונם של העוררים מעבר למועד בו ניתן תקופת התארגנות ליציאתם מישראל בהתאם להחלטת שר הפנים מהווה שינוי במצב הקיים ועל כן לעמדת המשיבה אין מקום להיעתר אף לבקשה זו של העוררים. לאור האמור, יש לדחות את הבקשה לצו ביניים על כל נדבכיו".

 

עו"ד תומר ורשה שמייצג את גלבאן ומשפחתו: "משרד הפנים לא חידש שום דבר ולא מצליח להגן על העמדה שלו שנותרה בלתי מנומקת ומתעלם מהאפליה של גלבאן. אנחנו מאמינים שבית הדין יראה את הדברים כמו שהם ויוציא את הצדק לאור. מחר נגיב לתגובה של רשות האוכלוסין ובית הדין ייתן החלטה להשאיר את המשפחה בארץ. ההערכה היא שבית הדין יקבע בעוד שלושה שבועות תאריך לדיון".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
פדרו גלבאן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים