שתף קטע נבחר

עמוס לוזון: "הפועל ראשל"צ תהיה קבוצה מובילה בכדורגל הישראלי"

הבעלים החדש של הקבוצה התייחס לרכישה המפתיעה: "חזרתי בענק, ראיתי בקבוצה פוטנציאל והיא תחזור לליגת העל". משה דמאיו ינהל, עופר טסלפפה יאמן

כפי שנחשף לראשונה ב-ynet ספורט, אחד מהאנשים החזקים בכדורגל הישראלי, עמוס לוזון, סגר בפגישה לילית על רכישתה של הפועל ראשל"צ מהליגה הלאומית מידיו של אייל ברקוביץ'. בתום הפגישה שארכה עד השעות הקטנות של הלילה ובה נכחו לוזון, ברקוביץ' וראש העיר רז קינסטליך, נסגרה העסקה: ברקוביץ' עוזב את הכדורגל הישראלי ויתרכז בקריירת התקשורת שלו ואיש העסקים שהתרכז לאחרונה בנדל"ן חוזר אחרי שהצהיר על עזיבה לפני מספר שנים.

 

לוזון יירש את חובות העמותה שניהל ברקוביץ' שנעו סביב 1.8 מיליון שקל, הבעלים החדש יהיה אחראי גם על ניהול מחלקת הנוער אך הוא לא בהכרח יקבל את התנאים מהעירייה שקיבל ברקו וביניהם: סיבסוד של 1.4 מיליון שקל בשנה ושימוש חינם במתקנים. הוא ישמש כבעלים ומתחתיו יעבוד משה דמאיו, לשעבר בבני יהודה.

 

עמוס לוזון. חוזר לכדורגל הישראלי (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
עמוס לוזון. חוזר לכדורגל הישראלי(צילום: ראובן שוורץ)

 

עמוס לוזון אמר: "חזרתי בענק לכדורגל הישראלי אחרי שהתנתקתי ממנו, ראיתי בראשון לציון פוטנציאל והיא תהיה קבוצה בכירה בכדורגל הישראלי. לראשל"צ ,שהיא עיר של ספורט, תהיה מחלקת הנוער הטובה בישראל והבוגרים בתוך שנתיים-שלוש שנים יחזרו לליגת העל". על היחסים מול מכבי פ"ת: "נטול סנטימנטים כבר שנים, יהיה דרבי לוזונים מעניין. בעונה הבאה אתחרה בהם ואין לי כל קשר אליהם. דמאיו ינהל את המועדון"

 

כזכור, ראשל"צ הייתה אמורה לעבור לידיו של דורון אוסידון, אך העסקה נפלה. הוא כבר הספיק להחתים בין היתר את מאמן העונה בליגה הלאומית, עופר טסלפפה, שהעלה את סקציה נס ציונה הצנועה לליגת העל ומספר שחקנים (אחד מהם כבר הספיק לעזוב, ירדן אבוחצירה שעבר להפועל ר"ג).

 

סקציה נס ציונה (צילום: ראובן שוורץ)
יאמן את הקבוצה. עופר טסלפפה (צילום: ראובן שוורץ)

 

ראש העיר קינסטליך אמר: "אתמול בערב נקראתי לפגישה שהתקיימה בין איל ברקוביץ' לבין עמוס לוזון, בה ביקשו את הסכמתי להעברת הבעלות לידיו של לוזון. הודעתי להם כי העירייה אינה צד בהסכם, אך עקרונית במידה וכל הבדיקות יוכיחו לנו כי הכל תקין וישנה כוונה מצד הבעלים החדשים לייצר קבוצה הישגית עם חשיבה וכוונות השקעה לטווח ארוך, אני והעירייה נתמוך".

 

"כולכם הייתם חשופים בשבועות האחרונים למתקפה האישית והמתוזמנת שעברתי בנוגע לקבוצה. המתקפה והעלבונות שספגתי לא הסיטו אותי מדרכי ומכוונתי לדאוג לעתידו של המועדון ולקידום דור העתיד של הכדורגל בראשון לציון. הצהרתי בפני הבעלים החדש כי אני רואה חשיבות עליונה בקידום ופיתוח הנוער והילדים כדור העתיד של הכדורגל הישראלי. מהיכרותי עם עמוס לוזון, מדובר באדם הישגי הדוגל בקידום הנוער והצעירים וקיבלתי את הבטחתו כי יינתן דגש מיוחד על דור העתיד שלנו ויושקעו כל המשאבים הדרושים לקידום מחלקות הילדים, הנערים והנוער".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים