שתף קטע נבחר

"המקרה של תאמאש הפריע, אבל המועדון מעל הכל"

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס סיכם את מחנה האימונים והתייחס לפרשת היעלמות הבלם הרומני: "ידענו להתמודד עם זה". תאמאש לא יחזור עם הקבוצה לארץ וכבר נפרד מחבריו. על ה-3:3 מול ראפיד בוקרשט: "לא מרוצה מההופעה, אבל כן מהאופי שגילינו"

הפועל חיפה סיימה את מחנה האימונים ברומניה בצל פרשת היעלמותו ליום שלם של הבלם הרומני גבריאל תאמאש, שצפוי לסיים את דרכו במועדון. תאמאש לא ישוב עם הקבוצה לישראל וכבר נפרד מחבריו. שיר צדק או בלם זר עשויים להחליפו. לפני החזרה ארצה, המאמן חיים סילבס התייחס לעניין ואמר: "כמובן שזה הפריע, אבל ידענו להתמודד עם זה. המועדון והקבוצה הם מעל הכל".

 

סילבס, סיכם גם את התיקו 3:3 של קבוצתו מול רפיד בוקרשט. "אני לא מרוצה מההופעה שלנו במשחק האחרון, במיוחד מהמחצית הראשונה, אבל כן מרוצה מהאופי שהראינו שדרכו חזרנו למשחק".

 

חיים סילבס (צילום: אפי שריר)
"מחכים כבר להתחיל לשחק מול האוהדים". סילבס(צילום: אפי שריר)

גבריאל תאמאש באימון (צילום: גיל נחושתן)
תאמאש. קשה כנראה בדרך החוצה(צילום: גיל נחושתן)

על המחנה כולו אמר המאמן: "היה מחנה חיובי מאוד, באווירה טובה ותנאים מעולים. הסגל יקבל עוד עזרה בקרוב ונשתמש גם במשחקי גביע הטוטו הקרובים כדי להגיע מוכנים למשימות בליגה ובגביע העונה. מחכים כבר להתחיל לשחק כשהאוהדים שלנו איתנו במגרש", סיכם.

 

בצוות המקצועי מרוצים מאוד מאלמוג בוזגלו ששב לכושר משחק מצוין ומהווה כוח עזר לצד עדן בן בסט וגם מהחלוץ מהראן לאלה, ששוב כבש אתמול.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
חיים סילבס
צילום: ראובן כהן
מומלצים