שתף קטע נבחר

יצחק שום: "רוצים לתקוע יתד בליגת העל ולשחק כדורגל חיובי"

הפועל כפ"ס ערכה מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה, הבעלים סיפר: "התקציב שלנו? ביום טוב הוא 20 אחוז מזה של מכבי ת"א. אנחנו נמצאים במקומנו הטבעי"

 

הפועל כפ"ס תפתח מחר (רביעי, 19:30) רשמית את עונת 2019/20 במשחק ביתי מול הפועל חדרה בגביע הטוטו. לקראת המשחק, ערכה היום העולה החדשה את מסיבת העיתונאים הרשמית לפתיחת העונה.

 

"אני שמח להגיד שאנחנו בליגת העל", פתח הבעלים, יצחק שום, את מסיבת העיתונאים. "הבטחתי שתוך שלוש שנים נחזור למקומנו הטבעי, וזה קרה תוך שנתיים. אנחנו לא חגגנו יותר מדי את העלייה. זה טבעי שכפ"ס בליגת העל. אין הרבה קבוצות עם היסטוריה כמו להפועל כפ"ס. אני מתרגש כמו שלא התרגשתי הרבה זמן כי בשבילי הקבוצה הזו היא לא עוד עסק. זו נתינה מתמדת, כל הזמן".

 

שחקני כפ
שחקני כפ"ס מציגים את המדים החדשים(צילום: אורן אהרוני)

 

אופיר חיים (צילום: אורן אהרוני)
ינסה להשאיר את כפ"ס בליגת העל. אופיר חיים(צילום: אורן אהרוני)

 

שום סיפר כי לראשונה ישמש כבעלים של קבוצה בליגת העל. "סגירת מעגל בחיים שלי", הסביר. "בחיים לא ביקשתי תודה על מה שעשיתי או שאני עושה. ההערכה שאני מקבל מהאוהדים, בכל רמזור שאני עומד, זו התודה הכי נפלאה שיכולה להיות".

 

כפ"ס תארח מחר את חדרה באצטדיון המושבה ולא בלוויטה שעדיין אינו אושר. "זה לא הדבר הכי טוב. לויטה מיושן, אבל את הבית לא עוזבים. מנסים לעזור לנו, אולי בינואר נחזור הביתה. נצטרך לשחק טוב גם בפ"ת", אמר שום. "מטרות הקבוצה הן לתקוע יתד בליגת העל ולשחק כדורגל חיובי. בכל מקום רציתי להבקיע יותר שערים מאשר לספוג. התקציב שלנו? ביום טוב הוא 20 אחוז מזה של מכבי ת"א".

 

יצחק שום (צילום: אורן אהרוני)
"לא חגגנו יותר מדי את העלייה". שום במסע"ת(צילום: אורן אהרוני)

 

שום סיכם: "אני רוצה שכפר סבא לא תהיה קבוצת ריצ'רץ' ולא קבוצת מעלית. פעם עולה ופעם יורדת. עד היום ביזבזתי כסף של אחרים, היום אני מבזבז כסף של עצמי. שום גם החמיא למאמן אופיר חיים: "יושב פה מאמן שאני מעריך מאוד. הוא החליט מי בא ומי הולך ואני שותף להחלטות שלו".

 

חיים: "כמו שיצחק אמר, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא ומחליטים ביחד. אני מאושר שיש לי בעלים כזה מבחינה מקצועית. הגיע הזמן שלי לבנות קבוצה בליגת העל. זה הדבר שהכי רציתי. לא רוצה לדבר על מה שקרה בשנה שעברה (הפועל ת"א). סיימנו את העונה בריצה מטורפת. יש הרבה שחקנים חדשים וצעירים מוכשרים, ואתם תראו את זה. אנחנו לא מככבים בתקשורת, אני אוהב את השקט הזה".

 

ומה המטרות? "אנחנו רוצים להתבסס בליגה. אם נגיע לפלייאוף עליון זה יהיה הישג ענק", אמר חיים. שום התערב: "כל שחקן שביקש מענק הישארות העפתי. מי שביקש פרמיה עבור פלייאוף עליון קיבל".

 

לקפטן עומר פדידה (29) זו השנה התשיעית במועדון: "כל התחלת עונה מרגשת, בטח שזה בליגת העל. בדרך כלל שקבוצה עולה ליגה המטרה היא להישאר בה. אני מאמין שאנחנו יכולים לעמוד בזה. לצאת בהצהרות זה לא עכשיו. מאמין שנעשה חיים קשים לכל קבוצה. אנחנו כן במקום של לפחות חצי קבוצות בליגה".

פדידה התייחס לעתידו וסיים במשפט שהעלה חיוך על פני הנוכחים: "אמרתי לשומי בו נעשה חוזה לשש שנים, עד עכשיו אני מחכה ממנו לתשובה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יצחק שום
צילום: אורן אהרוני
מומלצים