שתף קטע נבחר

הובאן: "זה היה ניצחון כפול, גם בשביל באר שבע"

הקשר הרומני בן ה-36 עקץ את מכבי ת"א, אחרי שעלה עם קלוז' לסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות, וטען: "אנחנו יכולים לעבור גם את סלטיק". פטרסקו: "יונתן כהן - השחקן הכי טוב במכבי"

על כר הדשא אתמול בנתניה היה אדם אחד שעבורו הניצחון של קלוז' - 2:3 בסיכום שני המשחקים על מכבי ת"א במוקדמות הצ'מפיונס - היה סוג של חגיגה כפולה. אובידיו הובאן כמובן. הקשר בן ה-36 אמנם לא נכלל בסגל האלופה הרומנית בשני המשחקים, אך היה אמוציונאלי בסיום.

 

 

"הניצחון מאוד מרגש כי רצינו לעבור שלב במוקדמות", אמר הובאן, שזכה עם הפועל באר שבע בשלוש אליפויות בליגת העל. "אני מתגעגע מאוד לבאר שבע ובקשר עם חלק מהאוהדים. מצטער בשבילם על העונה האחרונה, אבל היום זה היה בשבילי ניצחון כפול. לא רק עבור קלוז', אלא גם למען הפועל באר שבע. אני מאמין שאנחנו יכולים לעבור גם את סלטיק בשלב הבא".

 

אובידיו הובאן (צילום: ראובן שוורץ)
אובידיו הובאן עם אוהדים(צילום: ראובן שוורץ)

דן פטרסקו (צילום: ראובן שוורץ)
החמיא ליונתן כהן. פטרסקו(צילום: ראובן שוורץ)

 

מאמן קלוז', דן פטרסקו, הוסיף: "במחצית הראשונה היינו טובים והשגנו שני שערים. מכבי השתלטה על המשחק בחצי השני, אבל לדעתי ה-2:2 משקף. הקבוצה שלנו לא צעירה ושחקני מכבי היו יותר טריים במחצית השנייה. לשמחתי, ידענו לשמור על התוצאה".

 

פטרסקו התייחס גם ליונתן כהן, אותו כינה לפני מספר ימים "ניימאר הישראלי". כן, אמיתי לגמרי. "לדעתי הוא השחקן הטוב ביותר של מכבי", אמר המאמן. "ועדיין, התמקדנו בכל הקבוצה ועשינו מאמץ גדול מול קבוצה טובה כמו מכבי ת"א".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוביידו הובאן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים