שתף קטע נבחר

חשיפה: הפועל עכו בדרך לליגה א'

הקבוצה של אלי כהן, שנמצאת בהכנות לקראת עונת 2019/20, מתקשה להעביר את התקציב בבקרה ועשויה לרדת ליגה כבר בימים הקרובים, כך נודע ל-ynet. גורם בבקרה: "נקווה שיצליחו להשיג את האישורים". בהפועל עכו ובעיריית עכו סירבו להגיב לידיעה

בדרכה של בני סכנין? הפועל עכו בסכנת פירוק ממשית ובדרך לליגה א', כך נודע ל-ynet. הקבוצה של אלי כהן, שנמצאת בהכנות לעונה הקרובה בליגה הלאומית, צפויה לקבל בימים הקרובים הודעה על נשירתה לליגה א' על ידי הרשות לבקרת תקציבים אם לא תמציא את האישורים הדרושים.

 

עיריית עכו טרם העבירה את הערבויות לבקרה. לידי ynet הגיע המייל שהבקרה שלחה לעכו עם רשימת הדרישות כדי שהקבוצה לא תיענש בירידת ליגה.

 

בדרך לליגה א'? אלי כהן (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
בדרך לליגה א'? אלי כהן(צילום: אבי רוקח)

 

1. הכנסות מאימוץ: טרם התקבל חוזה.

 

2. מכתב מהעירייה המורה על תמיכה לעונת המשחקים 2019/20. במכתב העירייה צריכה להתייחס להחזר ההלוואה בסך 300 אלף שקל, שנלקחה מתמיכת הקבוצה, אחרת על סכום התמיכה שיתקבל לידי הבקרה לא תוכר כל התמיכה, זאת על פי הוראות התקנון של ניסיון העבר.

 

3. הון חוזר – לצורך הקטנת הגרעון בהון חוזר בסך ההלוואה מהעירייה המופיע בהתחייבות בדוחות הכספיים יש לקבל הצהרת דחיית החזר החוב לאחר תום עונת המשחקים.

 

נכון לעכשיו עיריית עכו מתעלמת מהמצב ומעוניינת שהקבוצה תיקח על עצמה את ההלוואה בעוד הנהלת עכו הבהירה שאין ביכולתה לשאת את החוב הזה ובמצב הקיים המועדון נמצא בסכנה ממשית ובדרכו לליגה א'.

 

יש לציין כי מאז מונתה קרן בן נשר לתפקיד מנהלת המועדון ניהול הכספים של הקבוצה מתנהל באופן תקין ללא שום בעיה של איחור בתשלום לשחקנים ואנשי הצוות, ובעיריית עכו מאוד מרוצים מתפקודה של בן נשר.

 

גורם בבקרה התקציבית אמר: "הבהרנו לעכו את המצב במייל שנשלח אליהם ונקווה שהם יצליחו להשיג את האישורים הדרושים כדי לשחק בליגה הלאומית".

 

בהפועל עכו ובעיריית עכו סירבו להגיב לידיעה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים