שתף קטע נבחר

בבני יהודה כועסים על השופט: "היה צריך לסיים את המשחק"

בקבוצה היו מתוסכלים מהשער של נפצ'י באקו שהשווה ל-2:2 בדקה ה-97, שתי דקות אחרי תום תוספת הזמן שהוכרזה. פז בן ארי גובס בבית החולים, קיים חשש לשבר ונזק לרצועות במרפק. ג'אן: "מבאס לספוג בדקה כזאת, אבל יש סיבות לאופטימיות"

בבני יהודה כועסים על השופט הצרפתי, קארים עבד, שאיפשר לנפצ'י באקו להבקיע בדקה ה-97 למרות שתוספת הזמן שנקבעה הייתה של חמש דקות בלבד. "השער נכבש שתי דקות אחרי סוף תוספת הזמן. השופט היה צריך לסיים את המשחק", ציינו בקבוצה, שסיימה ב-2:2 מכובד ותנסה להשלים את המלאכה במשחק הגומלין ולעבור לשלב הבא במוקדמות הליגה האירופית.

 

פז בן ארי שנפצע בידו גובס בבית חולים בבאקו. קיים חשש לשבר במרפק ונזק לרצועות המרפק. עם החזרה לישראל הוא יעבור בדיקות נוספות כדי לאמוד את חומרת הפציעה.

מוחמד גדיר בני יהודה (צילום: באדיבות בני יהודה)
גדיר. "הוא מתאים לבני יהודה ואבוקסיס יוציא ממנו את המיטב"(צילום: באדיבות בני יהודה)

 

מוחמד גדיר, שכבש ובישל, זכה לשבחים רבים. "הוא מתאים לבני יהודה ויוסי אבוקסיס ידאג להוציא ממנו את המיטב", אמרו במועדון. המאמן עצמו סיכם: "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה מאוד. כבשנו שני שערים יפים והגענו לעוד כמה מצבים לא רעים בכלל. במחצית השנייה השחקנים שלנו היו קצת יותר עייפים והיינו עסוקים בלעשות הגנה. חבל על השער שספגנו בשנייה האחרונה. אבל אני גאה מאוד בקבוצה שלי".

 

"סיימנו את 'המחצית הראשונה' של ההתמודדות הזאת, עכשיו מסתכלים אל עבר המחצית השנייה בשבוע הבא באצטדיון המושבה", ציין אבוקסיס. "אני לא מתעסק בשאלה מי פייבוריטית לקראת הגומלין. נגיע בשבוע הבא וניתן את כל מה שיש לנו כדי להשלים את המשימה. נפצ'י קבוצה טובה מאוד, עם שחקנים טובים. כיבדנו אותם מאוד לפני המשחק הערב ונכבד אותם בדיוק באותה המידה לקראת הגומלין".

 

פז בן ארי. מחייך למרות הפציעה (צילום: בני יהודה)
פז בן ארי. שומר על חיוך למרות הפציעה(צילום: בני יהודה)

 

דור ג'אן אמר בסיום: "ברור שמבאס לספוג שער בדקה כזאת, אבל צריך לדעת לקחת גם את הדברים הטובים מהמשחק הזה. הבקענו שני שערי חוץ, המחצית הראשונה הייתה טובה. נצטרך להגיע לארץ ולהשלים את המשימה. יוסי הכין אותנו שבוע מראש מול מי אנחנו הולכים להתמודד. מדובר בקבוצה טובה מאוד, אבל הוכחנו כבר שגם מול יריבות טובות אנחנו יכולים להשיג תוצאה טובה וגם לנצח".

 

"אני חושב שהמשחק היום נתן הרבה מאוד סיבות לאופטימיות", הוסיף ג'אן. "זה בסך הכל המשחק השני שלנו ביחד, יש לא מעט שחקנים חדשים ואני חושב שמאז מחנה האימונים השחקנים התחברו בצורה באמת טובה. אני בטוח שמכאן רק נלך ונשתפר. מוחה (מוחמד גדיר) נתן משחק מצוין, מדובר באופן כללי בשחקן מצוין שיכול לעזור לקבוצה והקבוצה יכולה לעזור לו. אנחנו שמחים שהוא פה והיום הוא הוכיח שהוא ראוי להיות פה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
יוסי אבוקסיס
צילום: הרצל יוסף
מומלצים