שתף קטע נבחר

תומר חמד: "יש שחקנים בנבחרת שלא נמצאים בכושר"

תומר חמד התארח בתוכנית הספורט של ynet "דריבל" ודיבר על הסיבות למעבר לצ'רלטון מהצ'מפיונשיפ, הסיכוי לחזור לליגה הבכירה וכמובן - נבחרת ישראל: "מקווה שנצליח לעשות את העבודה"

 

אחד הליגיונרים הבכירים של הכדורגל הישראלי, תומר חמד, עבר בשבוע שעבר לתחנה חדשה באנגליה: צ'רלטון מהצ'מפיונשיפ. בראיון ל"דריבל", תוכנית הספורט של ynet, הוא מספר על ברייטון, הקבוצה שעזב, השאיפה לחזור לפרמייר-ליג ונבחרת ישראל.

 

קודם כל סיפר חמד על המעבר, המאוחר יחסית: "זה היה מקרה חריג. יכול להיות שבגלל שזה היה רק הצ'מפיונשיפ היו להתאחדות דברים יותר חשובים להתעסק בהם ואני סבלתי מזה. אבל בסדר, הוכחנו להם שחתמנו לפני השעה חמש ביום האחרון של החלון והכל היה בסדר".

 

תומר חמד מוצג בצ'רלטון (צילום: צ'רלטון, האתר הרשמי)
תומר חמד מוצג בצ'רלטון(צילום: צ'רלטון, האתר הרשמי)

 

יש הרגשה שאתה וכיאל לא קיבלתם הזדמנות אמיתית בברייטון מאז שגרהאם פוטר מונה למנג'ר.

"מהיום הראשון שהוא הגיע היה ברור שמחפשים לנו מחליפים. כשהבנו את זה אז היה ברור שעדיף לנו לחפש אופציות אחרות. יצא ששנינו הגענו לאותו מקום ביחד וזה עושה את המעבר להרבה יותר קל וכיף".

 

איך אתה מנתח את הסיכויים לחזור לליגה הבכירה עם צ'רלטון?

"בוא נגיד שזאת לא הייתה המטרה של הקבוצה בתחילת העונה אבל פתאום אנשים מתחילים לחשוב על זה. כרגע אנחנו רק חושבים על עונה במרכז טבלה ואם נראה שיש סיכוי לעלות לפלייאוף אז נילחם על זה. מבחינה אישית אני מקווה להבקיע ולעזור לקבוצה". 

 

תומר חמד (צילום: אורן אהרוני)
חמד במדי הנבחרת. מקווה לחזור ולעזור(צילום: אורן אהרוני)

 

בוא נדבר קצת על הנבחרת. איך אתה רואה את המעמד שלך שם?

ב"משחקים האחרונים הייתי פצוע ולא יכולתי להילחם על המקום שלי שם. אבל מי שכן שיחק עשה עבודה טובה ואני שמח. בחלון הקרוב יש שחקנים שמגיעים לא מספיק בכושר אבל אני מקווה שנצליח לעשות את העבודה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צ'רלטון, האתר הרשמי
תומר חמד
צילום: צ'רלטון, האתר הרשמי
מומלצים