שתף קטע נבחר

פורסם הסגל לאוסטריה ולטביה: חזיזה ומיכה בפנים

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג החליט על זימון בכורה לקשר מכבי חיפה, גם טואטחה, מנחם וביטון בפנים. הכחולים לבנים יתארחו באוסטריה בחמישי הבא, ולאחר מכן יארחו את הלטבים

 

פורסם סגל נבחרת ישראל לצמד המשחקים מול אוסטריה ולטביה. המאמן אנדי הרצוג החליט לזמן בפעם הראשונה את דולב חזיזה ממכבי חיפה, כאשר גם סאן מנחם מקבל את ההזדמנות. שני הזימונים בולטים בעיקר משום שבחלון הנבחרות הקודם אף שחקן ירוק לא קיבל צ'אנס מהרצוג.

 

עוד שחקנים שחוזרים למדים הלאומיים הם טאלב טואטחה שחתם בלודוגורץ, ודור מיכה שנראה טוב במכבי תל אביב. גם ניר ביטון שלא היה בסגל בפעם הקודמת בגלל פציעה חוזר לעניינים, וישחק לצדו של חברו בסלטיק חאתם אל-חמיד.

 

 

 סגל הנבחרת ()
סגל הנבחרת

 

תומר חמד ובירם כיאל הפצועים לא זומנו כצפוי. מנור סולומון, שכבש אמש את שער הניצחון של שחטאר בליגת האלופות, נכלל כמובן בסגל וכך גם שון וייסמן שנמצא בכושר נפלא באוסטריה. מונס דאבור אמנם לא משחק בסביליה אבל עדיין זוכה לאמון בנבחרת. בגזרת השוערים אין שינוי ואופיר מרציאנו, אריאל הרוש ויואב ג'רפי יתחרו על המקום בין הקורות.

 

מכבי תל אביב עם הכי הרבה נציגים (דן גלזר, יונתן כהן, דור פרץ ומיכה), הפועל באר שבע לעומתה עם נציג בודד (לואי טהא). בסך הכל כולל סגל הנבחרת 13 ליגיונרים. הרצוג החליט שלא לזמן אף שחקן מבית"ר ירושלים. דרך אגב, פרץ לא יכול לשחק נגד אוסטריה בגלל צהובים, אבל כן מול לטביה, ולכן זומן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים