שתף קטע נבחר

נתק מוחלט בין ניסו אביטן ועומר דמארי

"בושה איך שמתייחסים לשחקן שנתן את כולו לטובת המועדון", אמר שחקן בהפועל תל אביב על החלוץ שלא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים. האוהדים ימשיכו במחאה שלהם: "אם לא ננצח את רעננה יהיה בלגן גדול"

לא שקט בהפועל תל אביב. מסתבר כי בין הקפטן עומר דמארי והמאמן ניסו אביטן קיים נתק, שרק החריף בעקבות ההחלטה שלא להכליל את החלוץ בסגל בשני המשחקים האחרונים.

 

גורמים במועדון אישרו כי השניים לא מדברים ביניהם מזה תקופה ארוכה, מה שהוביל בין היתר את דמארי לגלות רק דרך תליית דף הסגל באימון המסכם כי יישב ביציע במשחקים האחרונים.

 

ניסו אביטן (צילום: עוז מועלם)
אביטן. "מעניין של מי הייתה ההחלטה"(צילום: עוז מועלם)

 

בהפועל פסלו כי הסיבה לנתק נעוצה בכך שדמארי לא הגיע לאימון לילה בוולפסון אחרי אחד ממשחקי פתיחת העונה, זאת אחרי שקיבל אישור לכך ממאמן הכושר.

 

שחקן במועדון תהה: "מעניין אם ההחלטה שדמארי, שכבר שוחרר והוחזר, לא יהיה חלק מהסגל היא של ההנהלה או המאמן. בכל מקרה, זו בושה גדולה איך שמתייחסים לשחקן שנתן את כולו רק לטובת הפועל כל השנים". בכל מקרה, ייתכן שהחלוץ יישאר מחוץ לסגל גם ביום ראשון מול הפועל רעננה.

 

עומר דמארי (צילום: אורן אהרוני)
דמארי. מחוץ לסגל גם מול רעננה?(צילום: אורן אהרוני)

 

אוהדי הקבוצה ימשיכו במחאה שלהם גם בשבת: "תהיה מחאה נגד ההנהלה ואם לא ננצח במשחק ה-11 של אביטן על הקווים, כבר יהיה בלגן גדול אחריו", הצהירו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
עומר דמארי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים